انجمن معتادان گمنام UK

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, string given in /home2/nafarsi1/domains/nafarsiuk.org/public_html/wp-content/plugins/astra-addon/addons/blog-pro/classes/class-astra-ext-blog-pro-images-resizer.php on line 168
در يک جلسه NA چه رخ مي دهد؟

در يک جلسه NA چه رخ مي دهد؟

در يک جلسه NA چه رخ مي دهد؟

اگر شما به تازگي به NA وارد شده ايد و يا قصد داريد که براي اولين بار به يک جلسه انجمن معتادان گمنام برويد جالب است بدانيد که چه اتفاقي در جلسات رخ مي دهد.

زماني که ما در اينجا براي به اشتراک گذاشتن بهبودي خود دور هم جمع مي شويم اين اطلاعات به شما درک درستي از آنچه ما انجام مي دهيم، خواهد داد.

کلماتي که ما استفاده مي کنيم و طريقه رفتار ما ممکن است در ابتدا براي شما نا آشنا باشد اما خوشبختانه اين اطلاعات مي تواند شما را در استفاده بهينه از اولين جلسه NA راهنمايي کند و يا به شما کمک کند که احساس راحتي بيشتري براي آمدن دوباره به جلسات داشته باشيد.

سر موقع حاضر شدن در جلسه ، تا آخر در جلسه ماندن و پرسيدن تعداد زيادي سوال قبل و بعد از جلسات ، به شما در استفاده بهينه از هر جلسه اي که در آن شرکت مي کنيد کمک مي کند.افراد براي شرکت در جلسات NA دلايل متعددي دارند ،اما هدف هر جلسه در اختيار گذاشتن فضايي براي به اشتراک گذاشتن بهبودي با ديگر معتادان مي باشد.

اگر شما معتاد نيستيد ، در يک جلسه باز که مخصوص افرادغير معتاد است، شرکت کنيد. اگر شما يک معتاد هستيد و يا فکر مي کنيد که مشکل مصرف مواد مخدر داريد،ما به شما پيشنهاد مي کنيم که براي شناخت اعضاي NA و برنامه ما ، هر روز، به مدت ۹۰ روز در جلسه شرکت کنيد. (گزيده اي از جزوه شماره ۲۹ “يک راهنما جهت معرفي جلسات NA”) نشريات NA نيز يک منبع بزرگ اطلاعاتي در مورد برنامه ي ما مي باشد .

کتاب پايه انجمن معتادان گمنام و يا جزوه هاي اطلاعات ما (IPs) ابزار خوبي براي شروع است.در اکثر جلسات اين جزوات بصورت رايگان در اختيار اعضا قرار مي گيرد. در حاليکه کتابها به طور کلي با هزينه هاي گروه به فروش مي رسد.بيشتر نشريات ما همچنين در اين وب سايت براي خواندن قابل دسترسي است.

براي شروع ما از شما دعوت ميکنيم که جزوه شماره۲۲ “به NA خوش آمديد” را مطالعه نماييد . لطفا به جلسات ما بياييد و پيوسته در برنامه باشيد.

وبسایت انجمن معتادان گمنام ناحیه فارسی زبان uk

جلسات انجمن معتادان گمنام ناحیه فارسی زبان uk

تالار تبادل تجربه انجمن معتادان گمنام ناحیه فارسی زبان uk

گروه واتساپ انجمن معتادان گمنام ناحیه فارسی زبان uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا