امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 39 : آیا هیچ دلیلی برای تصمیم گرفتن جهت واگذاری و سپردن اراده و زندگی خود به...
#1
Heart 
حرکت به جلو 



سوال 39 : آیا هیچ دلیلی  برای تصمیم گرفتن جهت واگذاری و سپردن اراده و زندگی خود به مراقبت خداوند دارم ؟ 

پاسخ
#2
بله محکمترین دلیلم رابطه با خود اوست  ارامش نسبی امروزم  هرجا که این تصمیم را عملی کردم رنگ ارامش را دیدم  اینکه کاملا برایم مشهود است که زندگی و بهبودی من خیلی ناقص است و خودم به تنهای از پس نواقص ام بر نمی ایم  یکی دیگر اینکه که افکار من هنوز درگیر است و متوجه خلاء درونی ام شده ام - گاهی هم به خاطر روالی که در زندگی‌ام عادت شد حس کنجکاوی و پیگیری مسایل دستاویزی برای سپردن به خداوند می‌باشد.
پاسخ
#3
با سلام....
زمانیکه امنیتهایم برقرار است فکر میکنم همه چیز درست شده و دیگر نیازی به وصل بودن نیست و اینجا نقطه پنهان بیماریم میباشد که میگوید حالا وقتشه یه مدت بری دنبال پول.
مثلا به خودم میگویم فلان سال پاک هستم و با قدمها و سنتها آشنا هستم رهجو دارم پس همه چیز را میدانم و این باعث میشود مشورت نکنم و بستر اعتیاد را فراهم کنم .
من همیشه اولش با سپردن مشکل دارم چون انگیزه هایم در راستای بُرد بُرد است و فکر میکنم اگر بسپارم حتما باید پیروز شوم در حالیکه سپردن یک شیوه و روش سالم زندگی کردن است نه تضمین کننده پیروزی.درک نکردن این مسئله باعث میشود که انواع و اقسام دست آویز هارو بکار بگیرم که زندگیم همانطوری شود که دوست دارم.
گاهی دست آویزهای من برای نسپردن ندیدن تاثیر سپردنهای قبلی ست.
من هنوز معتاد به یکسری رفتارهای اجباری هستم که باید همینجا آنهارا زمین گذاشته و علیرغم دردی که خواهم کشید آنها را بسپارم و رها کنم چون میخواهم تغییر کنم
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان