امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 26 : چگونه به نیروی برتر اجازه می دهم تا در زندگی من تأثیر گذارد ؟
#1
Heart 
سوال 26 :   چگونه به نیروی برتر اجازه می دهم تا در زندگی من تأثیر گذارد ؟ 
پاسخ
#2
به او اعتماد می کنم و او را کوچکتر از خودم نمی بینم  دست از خود رایی بودن بر می دارم  وقتی راهنما رهنمودی در مورد اراده خداوند به من می کند می پذیرم  از سر راهش کنار می روم  از طریق دعا و مراقبه و الهامات درونی خو پیام راهنما و اطرافیان خواست او را می فهمم و انجام می دهم - - وقتی علنی متوجه می شوم چیزی خواست او نیست چشم پوشی می کنم -
پیام سوال : من امروز احتیاج دارم که نیروی برتر در زندگیم تاثیر گذارد تا اثار قدرت او شاهدی باشد برای اعتماد به او و من نیاز دارم به او اعتماد کنم و شرایط را برای ورود او به زندگیم مهیا می کنم با کنار گذاشتن منیّت و خودمحوری با کنار گذاشتن آنچه را (می‌دانم و می‌توانم) با باز گذاردن دریچه‌ی افکار به او اجازه می‌دهم کمکم کند و دانش خود را کنار می‌گذارم تا به درکی جدید از او، خودم و این اصول برسم. باید جنگ‌ها و تفسیرها را کنار گذاشته و دست از تغییر دیگران بردارم. با شناخت صادقانه‌ی نقاط ‌ضعف و قدرت خویش، با تمایل به درخواست کمک از دیگران در قلمرو ضعف شخصی، با تمرین سپردن با تداوم حضور در برنامه، به همان نسبت که به بیماری‌ام اجازه‌ی تاثیرگذاری در زندگی‌ام را نمی‌دهم اجازه تاثیرگذاری به نیروی برتر دهم و با قدرت او همه را دوست داشته باشم و به او اعتماد کنم و آنچه را که او می‌خواهد به طور کامل انجام دهم تصمیم بگیرم و اجازه حضور بدهم و آنچه را که برایم در نظر گرفته بپذیرم و وارد جنگ نشوم.
پاسخ
#3
با سلام....
نگاه ببینم  و در مورد زندگیم و آدمهای اطرافم در پس زمینه ذهنم چه میگذرد آنرا به مشارکت بگذارم.
بروم مشورت و مطالعه کنم تا به این درک برسم که درونیات من و همه آدمها مهمتر از بیرونیاتمان است.
از اینکه با کارهای مثل قدرت ، شهرت ، تسلط ، حکومت و غیره نشان بدهم آدم خوبی هستم دست بردارم مثلا با فلان آدم مشهور ناهار خوردن به هر قیمتی.
فکر کنم ببینم تا اینجا بدون نیروی برتر چه مشکلاتی برای خودم درست کردم.


یکی از مهمترین چگونگیها این است که مثلا بروم شناخت پیدا کنم و بفهمم هر چیزی که در اطرافم وجود دارند چرا بوجود آمده و من کجای این ماجرا هستم؟

اگر چیزی یا کسی رو نمیتونم تغییر بدم دست و پای الکی نزنم و فروتنانه آنرا بپذیرم.
مثلا ببینم اگر جایی میتوانستم دودره کنم ولی نکردم چه احساسی دارم اگر احساس خوبی نبود بروم تراز بگیرم ببینم چرا کار درستی انجام دادم ولی احساس خوبی ندارم
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان