امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 44 :چه اعمالی انجام می دهم که نشانگر اعتماد من به فرایند بهبودی و یک نیروی .....
#1
Heart 
سوال 44 :چه اعمالی انجام می دهم که نشانگر اعتماد من به فرایند بهبودی و یک نیروی برتر از خودم است ؟
پاسخ
#2
مهمتر از هر چیزی اینکه هنوز در صحنه بهبودی هستم و در این فرایند شرکت دارم
ادامه قدم ها 
 ارتباط و اعتماد به راهنما  رفتن به جلسات به طور مرتب  گوش دادن و انجام دادن رهنمودهای راهنما  تحمل سختیها و درد های ناشی از تغییر  بهبودی  اقرار صادقانه به ضعف ها و اشتباهات در بهبودی  بازگو کردن خودم به راهنما و نی روی برتر  تلاشهای در راه کسب تجربه و دانش برنامه  صبر کردن و فرار نکردن از مسیر بهبودی  تنها نماندن و اعتماد به جمع  پذیرش شرایط برنامه برای ماندن در بهبودی و دست برداشتن از وسوسه های مصرف  خدمت کردن در برنامه 
پاسخ
#3
با سلام....
مشورت کردن و اعتماد کردن به مشورت-اگر قضاوتم کردن بهم نمیریزم و توضیح میدهم.

در خصوص اعتماد(تا،اما و اگر نمیگذارم)

چون بهبودی ته ندارد.
من بارها و بارها باید از نوع شروع کنم و نباید خودم رو مورد قضاوت بی رحمانه قرار دهم در فرایند بهبودی آنقدر که خودم،خودم را آزار میدهم دیگران نمیتوانند مرا آزار دهند.
من جایکه خوابم و اشتباه میکنم فرق میکند با جایکه بیدارم خودم را به خواب زدم مثلا میخواهم یکشبه ره صد ساله برم روی اصول مصالحه میکنم این نشانه بی اعتمادی من به فرایند بهبودی ست.
ما چون در فرایند بهبودی جلوتر از مکان و زمان خودمان حرکت میکنیم،مسائل مطابق به میل ما پیش نمیرود بعد میخواهیم با اعتیادمان موفق شویم که معمولا در این شرایط بهبودی سخت تر میشود.

نشانگر اعتماد من یعنی آیا وقتی قدم کار میکنم ،جلسه میروم ولی مشکلاتم موقتا حل نمیشود بازهم حضور موثر دارم؟آیا اعتماد من زیر بنایش ترس و اجبار است یا صداقت و روشن بینی؟یا زمانیکه امنیتهایم کاملا برقرار است بازهم اعتماد میکنم یا تازه وارد بغل میکنم؟
دل کندن از از ابزارهای کهنه و قدیمی و پوسیده-پذیرفتن اعتیاد در کنار بهبودی-تمرین یک زندگی جدید حتی اگر سخت باشد-کاری به دیگران نداشتن و به خود پرداختن........
سلامت عقل یعنی پیدا کردن آگاهی در مورد ماهیت اعتماد و اینکه اصلا چرا باید اعتماد کنم که بهبودی یک فرایند است.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان