امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 36:زندگی من به چه طریق در زمان بهبودی تغییر کرده است ؟ ایا باور دارم تغییرات....
#1
Heart 
سوال 36:زندگی من به چه طریق در زمان بهبودی تغییر کرده است ؟ ایا باور دارم تغییرات بیشتری هم در راه است ؟
پاسخ
#2
تغییرات اساسی در باورها و اعتقادات من به وجود امده است  زندگی مسئولانه را تجربه می کنم  ترسهایم کم شده و باورم نسبت به اینده شکل گرفته است  نسبت به اینده ام خوشبین هستم  کار عجولانه و نسنجیده کمتری انجام می دهم - هرروز به زندگی با اصول روحانی نزدیک تر می شوم  تفکراتم خیلی تغییر کرده است  روابط پایدار در زندگی من شکل گرفته است
قسمت دوم سوال : بله  کاملا اعتقاد دارم که برنامه دوازده قدمی پاسخگویی مشکل من است و با کمک نیروی برتر تغییرات عمیق و مثبتی برایم در راه است البته با کمک  برنامه ریزی  جلسه  قدم ها  و راهنما و نیروی برتر
پاسخ
#3
با سلام....
وقتی دیدم چه در زندگی شخصی چه در راستای بهبودی تغییر نکردم و درجا میزنم دریچه افکارم باز شد دنبال ایده های جدید گشتم و شروع به تمرین صبر، استقامت، تسلیم، برنامه ریزی، پشتکار و مشورت کردم و رفته رفته زندگیم کمی تغییر کرد اما کافی نبود متوجه شدم من به اندازه ایی که اهمیت میدم و برایش تلاش میکنم تغییر میکنم.
تلاش کردم کار امروز را به فردا نیندازم و در مقابل نظرات دیگران و راهنما گارد نگیرم و بلکه آنها فکر کنم.
برای هر مشکلی اگر تحقیر شدم درد آنرا کشیدم بعد تمایل پیدا کردم بعد درخواست کمک کردم بعد آموزشهایم را بکار گرفتم و کمی زندگیم تغییر کرد.
در واقع من از قبل تعریف و برنامه خاصی برای تغییر نداشتم آمدن به جلسه و ارتباط با بچه و راهنما و کارکرد قدمها به آهستگی تغییرات را بوجود آورد.
بواقع چگونگی تغییر هم در این سوال مهم است مثلا از چه روشی پولدار میشوم؟از چه روشی صاحب احترام میشوم؟ چرا خانواده ام یا همکارانم به من احترام میگذارند؟ از ترسشان است یا واقعا بخاطر نوع عملکردم میباشد؟


اینجا صحبت از تغییرات روحانی ست.

امروز بعضی کارها را انجام میدهم ولی به من حال نمیدهد اینهم نوعی تغییر است.

باید تمایل به قطع مصرف در زندگی از وجدان درونی شروع شده باشد و تا این اتفاق نیافتد از بیرون تغییر نخواهم کرد.تغییرات از رها کردن آگاهانه پیدا میشود که مثلا قطع مصرف تغییر نیست تمایل به قطع مصرف و عدم تمایل به مصرف مجدد تغییر است.

دانسته های امروزم جواب فردا را نمیدهد و فردا دانش خاص خودش را میطلبد.از آنجایی که زندگی در حال تغییر است دانسته هایم در مقابل ندانسته هایم مثل قطره در مقابل دریاست باید عینک جهان بینی ام را عوض کنم و زندگی به گونه ایی دیگر را تجربه کنم
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان