امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 17 : باور من از شروع بهبودیم چگونه رشد کرده است ؟
#1
Heart 
سوال 17 : باور من از شروع بهبودیم چگونه رشد کرده است ؟
پاسخ
#2
با سلام....
با ورودم به اولین جلسه معتادان گمنام و دیدن کسانیکه آنجا پاک بودند نهالی بی رمق و ضعیف از اینکه میتوان پاک ماند کاشته شد.
تجربه یاَس و انزوا و تمایل به پرهیز از باورهای شخصی خودم باعث شد دریچه افکارم باز شود و نوعی روشن بینی در من شکل بگیرد و امید حاصله از مشارکتهای عزیزان و مطالعه نشریات و رشد اعضاء و عمل به ایده های نو باعث شد الحق درصد اشتباهاتم کمتر شده و باورم به کارآمدی برنامه بیشتر شود و بیشتر تسلیم شوم و همین ساز و کار را آهسته آهسته به دیگر قسمتهای زندگیم هم ببرم البته عمل به ایده ها و باورهای نو همراه با ترس و شک بود اما پس از رد شدن از این مرحله و امتحان کردن آنها نتیجه را با زمانیکه وقتی با کله خودم عمل میکنم مقایسه کردم و دیدم در حال رشد کردنم.
اشتباهاتی که میکردم و درد میکشیدم - دیدن نزدیکانیکه در عذاب بودند - دوستانیکه متاسفانه دچار لغزش ، بیکاری ، جدایی و غیره میشدند ‌کمک کرده تا اینجا به این باور برسم که برنامه، راهنما، تبادل تجربه،قدمها، خدمت و استفاده از تمام ظرفیتهای برنامه باعث بر بهتر شدن زندگی من شده و آن نهال بی رمق و ضعیف که در بالا گفتم الان تبدیل به یک درخت قوی و پر شاخ و برگ شده و هنوز نیاز به رشد بیشتر دارم.
امروز باور دارم هر چقدر ایمان من رشد کند من تغییر میکنم و زندگیم هم تغییر میکند و این مسئله برای معتادی مثل من که خیلی در برابر تغییر مقاومت میکرد کاری یکشبه و زود بازده نبود و به مرور و به آهستگی اتفاق افتاد. امروز باید از باورهای جدیدم مراقبت کنم
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان