امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 69 : دانش و تجربه گذشته من چگونه بر روی کار کردن این قدم تاثیر گذاشت ؟
#1
Heart 
سوال 69 : دانش و تجربه گذشته من چگونه بر روی کار کردن این قدم تاثیر گذاشت ؟
پاسخ
#2
دانش وتجربه ومرورزندگی گذشته ام به من کمک کردتابیماریم رابشناسم وپی ببرم که به غیرازتسلیم راهی دیگر برای یک زندگی جدید ومطابق بابرنامه ندارم.
تجربیات وزندگی شخصی خودم وسایردوستان به من فهماند که درمقابل بیماریم وفعال شدن آن عاجز هستم ونبایدمشکل رابیرون ازخودم جستجوکنم.
این روزها می‌توانم بادانش وتجربه گذشته خودم وآن چه راکه درانجمن یادگرفته ام بکارگیرم وبدانم راه پیروزی وحرکت درروندبهبودی وتسلیم شدن درمقابل بیماریم وبپذیرم ناتوانی خودم رادر مقابل آن،  درنتیجه اش وتجربه خودم ودوستان به طریق های مختلف برروی کارکردن قدم یک تاثیرگذاشته است.
(اززاویه دوم):دانش وتجربه گذشته گاهی بدردنخورده است چراکه دچارمشکلات امروز شده ام حال این جااقراربه نواقص هایی که امروز فعال هستند می‌کنم.
پاسخ
#3
تجربه ای که از دیگران کسب کردم – تجربه ای که حاصل درد کشیدن خودم بود – مطالعه نشریات برنامه معتادان گمنام – عجزهایم کمکم کرد -

تاثیرش این بود : من را اماده کرد – باعث درک بهتری شد – باعث شد منظم تر کار کنم -که نترسیدم و صادقانه با بیماریم روبه رو شدم و و عاجز بودنم را راحت تر پذیرفتم و به من کمک کرد تا به دو موضوع اصلی قدم اول به راحتی اقرار کنم (عاجز بودن و غیر قابل اداره بودن )- من را امیدوار کرد و کمکم کرد تا زاویه دیگری توسط این قدم به زندگیم نگاه کنم و به دنبال ابزار و روش جدیدی برای بهبودیم باشم و نهایتا این اصول را در زندگی ام تمرین کنم
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان