امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 45 : آيا فكر ميكنم با مقداري زمان پاكي يا شرايط متفاوت زندگي قادر به كنترل.....
#1
Heart 
سوال 45 :  آيا فكر ميكنم با مقداري زمان پاكي يا شرايط متفاوت زندگي قادر به كنترل مصرف خواهم بود؟
پاسخ
#2
بعضی مواقع درشرایطی قرارمی گیرم که غافل ازبیماریم می‌شوم وفکر می‌کنم، می‌توانم ازخودم حمایت کنم،  وکنترلی روی شاخه های بیماریم ورفتارهایم ویابااحساساتم داشته باشم ومی دانم لغزش به یکباره اتفاق نمی افتد.
برای من اول لغزش روحانی اتفاق می افتد،وآن زمانی است که از شاخه های بیماریم استفاده می‌کنم.اگرمن سالها هم دربرنامه باشم نمی‌توانم مخدرراکنترل کنم، وهمین طورشاخه های بیماریم را.پس خودداری ازباراول برایم لازم است.
این روزهارنجش برای من لغزش است.
قضاوت وباشاخه های بیماریم زندگی کردن برای من لغزش به حساب می آید.
وقتی وسوسه واجبارپیش آیدعادت می‌شود. عادتهای بدخودرانمی توانم کنترل کنم، حال لازم است خودرادرشرایط قرارندهم لازمه این کارهم، صحبت باراهنما،مشورت،اقرارصادقانه ،تمایل وروشن بینی وصداقت است.بااینها میتوانم روی خود کارکنم.
پاسخ
#3
بله گاهی این فکر را دارم که من همه چیز را یاد گرفته ام و می توانم بعضی از موارد را به صورت کنترل شده در دست داشته باشم
اما پیام سوال این است که من باید بدانم که کنترل برایم سراب است و فکر کنترل کردن دست اویزی بیش نیست و این فکر که چنین و چنان شرایط خوب و یا بد فراهم شود ( وضع مالیم خوب شود 
 فلان سال پاکی پیدا کنم - ) می توانم موفقیت امیز از نواقصم استفاده کنم و مصرف کننده نواقص بشوم که یکی از بزرگترین دست اویزها و خطر ناک ترین انها می باشد و یادمان باشد که گاهی اوقات سن پاکی برایم درد سر ساز می شود و فکر می کنم که دیگر اشکالی ندارد که فلان رفتار معتاد گونه را کنترل کنم 
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان