امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دورنمای امید
#1
Heart 
دورنمای امید

وقتی راجع به پذیرش, عشق و همدردی می آموزیم به ما کمک می شود تا خود را بدون قید و شرط بپذیریم. با عمیق تر شدن ایمان مان, درک ما نیز از مفهوم اصطلاح" اقدام به عمل از روی حسن نیت", تغییر می کند .در بهبودی, ما دیگر از بیماری خود به عنوان توجیهی برای رفتارهای بدمان استفاده نمی کنیم. بهبودی مان دائمأ بواسطۀ چیزهاییکه یاد می گیرم غنی تر می گردد. با خودمان صلح می کنیم – با تمام چیزهایی که بدست آورده ایم و یا ازدست داده ایم, با تمام چیزهایی که یادگرفته ایم و بدان تبدیل شده ایم .از رویدادهایی که ما را به حال حاضرآورده اند ,سپاسگزاری می کنیم. فرایند مربوطه نیرویی برتر از خودمان است. پاداش باقی ماندن در این فرایند احساس آرامش داشتن نسبت به آنچه که هستیم ,می باشد.
خویشتن پذیری با زمان تغییر می کند. یاد می گیریم با ضعفهای اخلاقی و نقائص خود زندگی کنیم . متوجه می شویم ,درمقایسه با نقائصی که سعی در کنترل شان داشته و با آنها می جنگیم, نقائصی که پذیرفته و بخشیده ایم, شانس بیشتری برای برطرف شدن دارند. می توانیم موانعی را که درمسیرمان وجود دارند, به عنوان بخشی از خودمان اشتباه بگیریم. زمانی که یاد می گیریم توجه خود را به سوی داشته ها و اهداف خود, و به دور از نقائص و وسوسه هایمان سوق دهیم, آزادی جدیدی را تجربه می کنیم. به تدریج به این باور می رسیم که ویژگی های مثبت مان ظاهری و یا ساختۀ تصورات مان نبوده اند. احساسات مان مثل سابق باعث ترس مان نمی شوند و ما زودتر از آنها عبور می کنیم. می دانیم ممکن است نتوانیم احساسات مان را بلافاصله تغییر دهیم اما درعین حال می توانیم رفتارهایمان را تغییر دهیم. اقدام به عمل مان منجر به داشتن خلق و خو می گردد. زمانی که ما کاردرست را انجام می دهیم, حالمان به تدریج بهتر می شود.
پاسخ
#2
وقتی که پاک شدم می توانستم غم یک یک برگهایی را که از شاخۀ درختان جدا می شدند, حس کنم.
دررابطه با پیدا کردن خوشحالی, حس می کنم که یک تازه کارم. سابقأ فکر می کردم که رها کردن لذت از ملزومات
پاک بودن است.
پاسخ
 سپاس شده توسط admin-nafa
#3
احساسات ما همیشه مهم نیستند بلکه عمل از روی آنهاست که نتیجه را مشخص می کند
خیلی از مواقع احساس بد و یا خوب را تجربه می کنیم ولی نکته مهم این است که از آن گذر می کنیم و با یک جلسه و یا یک مشارکت تلفن زدن و یا سرویس به تازه وارد دوباره به چرخه احساس رضایت درونی بر می گردیم
عشق به خانواده .عشق به کار پذیرش اجتماعی و روابط سالم و کارآمد برای ما دورنمایی از امید می سازد
پاسخ
 سپاس شده توسط admin-nafa


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان