امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سؤال 2- بودجه گروه زیر را اولویت‌بندی کنید. نشریات NA – چای و قهوه – کرایه مکان جلسات
#1
Heart 
سؤال 2- بودجه گروه زیر را اولویت‌بندی کنید. نشریات NA – چای و قهوه – کرایه مکان جلسات – پس‌انداز گروه – اعانه جهت خدمات هر نوع آن را اولویت‌بندی کرده‌اید. توضیح دهید دلیل شما چه بوده؟ آیا گروه شما اولویت‌بندی خاص و مداومی در بودجه خود دارد، یا هر ماهه به این موضوع می‌پردازد؟
پاسخ
#2
اول كرايه مكان جلسات: گروهها برای برگزاری جلسات، داشتن مكان و فضای امن، جذب تازه وارد و جايی برای گرد هم آمدن اعضاء نياز به مكان جلسه دارند.

دوم نشريات: به خاطر در اختيار داشتن منابع كتبی و اطلاع رسانی و پيام رسانی بصورت كتبی و بالا بردن سطح آگاهی اعضاء

سوم اعانه: گروهها ساختار خدماتی را بوجود آورده اند پس بايد منابع مالی و انسانی لازم را در اختيار آنها بگذارند جهت خدمات و اطلاع رسانی و برگزاری كارگاههای آموزشی چاپ نشريات و غيره

چهارم چای و قهوه: در بعضی ازجلسات به خاطر برگزاری جلسه در ساعت خاص(مانند حركت صبح) ولی همه گروهها اين كا را نمی كنند

پنجم پس انداز گروه: به خاطر مسائل احتمالی(خرابی وسايل، نيازهای روزمره گروه، هزينه های ضروری از دست دادن جا و پرداخت اجاره )
درباره اجاره مكان و خريد نشريات چيپ اولويت بندی دارد و تنخواه و بودجه ای تعيين شده و با رای وجدان گروه و به توصيه خزانه دار اين كار در مواقع تعيين شده انجام می شود ولی اعانه ثابت نمی باشد و بعداز پرداخت هزينه ها اين كار انجام می شود ولی در مورد بعضی اولويت ها هر گاه كه نياز باشد و در پايان هر ماه در جلسات اداری رسيدگی و تصميم گيری می شود بستگی به شرايط دارد.
پاسخ
#3
کرایه مکان نشریات اعانه جهت خدمات در راستای سنت هفتم مفهوم اول حمایت از ساختار خدماتی درراستای پیام پذیراای پس‌انداز گروه اگر نیازی در گروه تشخیص داده شد اینکار در گروه انجام می‌شود
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان