امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سؤال 3- آیا خدمات NA خواستار نظرات جدید و متفاوت می‌باشد؟
#1
Heart 
سؤال 3- آیا خدمات NA خواستار نظرات جدید و متفاوت می‌باشد؟
پاسخ
#2
بله، انجمن نيازمند نظرات جديد و متفاوت حتی صدای تنها كه نظرات موافق ندارد می باشد تا بتواند در راستاي هدف اصلی تصميمات بهتری بگيرد كه باعث تنوع، رشد، پويايی و به اجراء گذاشتن مفهوم اول(توسعه، هماهنگي و خدمات NA در كل)و سنت پنجم می شود و مانع اشتباهات احتمالی می شود و راهی است برای ابتكار عمل، نو آوری و اجازه دادن به همه برای شركت در فرآيند تصميم گيری می باشد و اين كار را با گرفتن ترازنامه ساختاری، برگزاری كارگاه طرح و برنامه ريزی، پر كردن پرسش نامه با درخواست كمک و خواستن ايده و نظرات جديد و اجازه صحبت دادن به اعضاء و وقت گذاشتن برای بررسی تمام ايده و نظر به صورت دقيق انجام می شود و تصميم گيری موثرتر می شود.
(نشريه داخلی انجمن، كارگاهها، پيام بهبودی، جلسات كميته شهری، شنيدن صدای تنها)


پیشنهادات و نظرات جدید و نو است که باعث تنوع، رشد و پویایی انجمن میگردد. ما موظف هستیم تمام ایده‌ها را شنیده و با وجدان بیدار بهترین ایده‌ها را گزینش کنیم شنیدن نظرات مخالف و موافق به ما این امکان را می‌دهد که بهترین راه برای رشد بهتر پیدا کنیم.
تجربه در NA بروز می‌باشد و نظرات جدید باعث سرزنده بودن و تازگی ساختار میشود رشد ساختار خدماتی توسط ایده‌های جدید حاصل میشود. بدلیل اینکه خدمات در راستای سنت پنجم باشد وظایف مشخص و روشن باشد. نظرات جدید باعث بوجود آمدن فرایند تصمیم‌گیری میشود، با در نظر گرفتن اصول سنت‌ها، حق عضویت همه اعضاء یکسان میشود. استفاده از نظرات و پیشنهادها چون ممکن است حتی اقلیت پیشنهادی بدهد که از دید اکثریت خارج باشد به این صورت را در فرایند تصمیم‌گیری شرکت داده‌ایم و احساس مسئولیت و تعهد به وجود می‌آید.
فراهم کردن بستر مناسب برای ایجاد ارتباط و گفتگو در مورد موضوعات، توجه کردن به نظرات دیگران باعث خلاقیت و نوع‌آوری میشود و از خود محوری خدمتگزاران جلوگیری میشود.
پاسخ
#3
بله بیان وجدان شخصی درگروه پایه واساس وجدان گروهی است؛ بدون آن ما در برابر راهنمائی خداوند مهربان که مرجع نهائی مااست صد گذاری میکنیم؛ بله پیشنهادات ونظرات جدیدونوع باعث تنوع ورشدانجمن میشود وباید شنیده شود وحضور خداوند در جلسات باید باشد
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان