امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سؤال 3- آیا تمام اعضای کمیته خدمات ناحیه شما مسئولیت قابل توجهی در قبال خدمات NA ....
#1
Heart 
سؤال 3- آیا تمام اعضای کمیته خدمات ناحیه شما مسئولیت قابل توجهی در قبال خدمات NA که در ناحیه شما ارائه می‌شود، دارند؟ آیا تمام اعضاء یک کمیته فرعی مسئولیت قابل توجهی در مورد تصمیمات و کارهای ان کمیته فرعی را تحمل می‌کنند؟ آیا تفاوتی بین حضور و شرکا اعضاء کمیته خدمات ناحیه (هیئت نمایندگان) در جلسات آن کمیته با حضور و شرکت اعضاء یک کمیته فرعی در جلسات آن کمیته وجود دارد؟ چرا یا چرا نه؟
پاسخ
#2
کلیه خدمتگزاران کمیته‌های فرعی در مقابل خدمت خود مسئولیت قابل توجهی دارند و در فرآیند تقسیمات شرکت می‌کنند. ولی در رأی‌گیریها فقط رأی‌گیری به عهده نمایندگان و رابطین می‌باشد. - اعضای خدمتگزار باید با تعهد و مسئولیت‌پذیری در مقابل کسانیکه که با آنها خدمت میکنند نقطه پاسخگویی داشته باشند کمیته‌ها باید به مشکلات و ایده‌های سازنده وجدان‌های گرفته شده تصمیم باشند و بعنوان یک خدمتگزار در جلسات مشارکت کنند نه فقط حضور فیزیکی داشته باشند.

– 1- اعضای کمیته‌های فرعی باید در جلسات درون کمیته‌ای ناحیه شکرت کنند کمیته فرعی طبق مفهوم پنجم می‌بایست اساسنامه تنظیم کند کمیته‌ای فرعی فقط می‌توانند در مورد اختیارات آن کمیته شرکت کند ولی نمایندگان بین گروه و رابطین حق اظهار نظر بر روی کمیته ها را دارند.

2- تمامی اعضای یک کمیته فرعی میتوانند در فرایند تصمیم‌گیری شرکت کنند.

3-مفهوم‌اش این است که راهی برای بکار بردن اصل وجدان گروه هموار شود.

4-تفاوت بین حضور و شرکت خدمتگزاران یک کمیته فرعی در جلسه درون کمیته‌ای با شرکت در جلسات هیئت نمایندگان وجود دارد در هیئت نمایندگان وجدان گروهی پشت همه مسئولین است اما در کمیته فرعی وجدان فقط پشت مسئول آن کمیته است.

5-ویژگی‌های یک خدمتگزار هنگام انتخاب باید مورد توجه و دقت قرار گیرد باین صورت اختیارات لازم جهت انجام آن خدمت باو داده میشود تا آزادی عمل در حین پاسخگویی را داشته باشد.
پاسخ
#3
بله تمامی خدمتها در NA قابل ستایش و شکرگزاری هستن و البته مهم چون تمامی خدمتها در مقابله مرگ وزندگی افراد مسئولیت دارند؛ بله چون مسئولیت یعنی قبول درست هر خدمت پس مهم وحیاطی میباشد؛ خیر تفاوتی وجود ندارد چون انجام هر خدمت باید برنامه ریزی شود قبول مسئولیت شود وبطور صحیح انجام شود شاید تفاوت کوچکی فقط داشتن رأی وجدان میباشد؛ بله نماینده وعدل بدل به عنوان بازوهای کمیته فرعی در ارائه خدمات کمیته فرعی فعال میباشد بله من وقتی در کمیته فرعی عضوءمیشوم به عنوان بازو قسمتی از کار آن کمیته فرعی را انجام می‌دهم یعنی تفاوت بگزاری هیئت نماینده گان با یک درون کمیته ای چیست در هیئت نماینده گان مسئولین اداری موضف به ارائه گزارش دادن پیش نهادات جدید و پاسخ به نماینده گان گروهی می‌باشند اما حق رأی ندارند ولی در فرآینده تصمیم سازی شرکت می‌کنندامادر کمیته‌های فرعی تمام اعضا حق رأی دارن
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان