امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 4 : ایا به واسطه اعتیادم تصمیمات دیوانه وار گرفتم ؟ ایا به خاطر مصرف کاری را رها
#1
Heart 
سوال 4 : ایا به واسطه اعتیادم تصمیمات دیوانه وار گرفتم ؟ ایا به خاطر مصرف کاری را رها کرده ام ؟ دوستی یا رابطه ای را به هم زده ام و یا دست از هدفی برداشته ام ؟
پاسخ
#2
تصمیمات دیوانه وارگرفتن ازویژگی های بیماری اعتیاداست وزمانی که مرتکب این کارمیشویم یعنی دقیقا درمرکزمرض داریم زندگی میکنیم دوستی هاوروابط زیادی اعم از خانوادگی واجتماعی قربانی بیماری اعتیادومصرف آزادانه من شده اند درکل تصمیماتی که بدون درنظر گرفتن عواقب وپیامدهای آن وبر پایه لذت طلبی وخودمحوری وبدون مشورت بااهل آن گرفته شودویامشورتی باشد باغیراهل آن وبدنبال گرفتن فتوی موردنظرخودمون باشیم وبرمبنای آن تصمیم گرفته شود این تصمیم دیوانه وارخواهدبود زمانی که بواسطه بیماری تصمیماتی گرفته شود که درآن نه تواناییها ونه امکانات ونه خطرات ونه ریسک های آن کار ونه مشورت بااهل آن درنظرگرفته نشودحتما نیمه کاره رهاخواهدشد زمانی که پای لذت طلبی بمیان آیدکارهانیمه تمام خواهند ماندوزمانیکه خودمحوری حرف اول رابزند دوستی هاورابطه هابهم خواهد خوردوزمانیکه بدون سلامت عقل وبامرضمان زندگی کنیم ودراین چرخه معیوب گرفتارباشیم بازهم تصمیمات دیوانه وارخواهیم گرفت وبازهم رابطه ای رابهم خوایم زد وبازهم دست از اهدافمان خواهیم برداشت
پاسخ
#3
در زمان اعتیاد فعال من با خوش خیالی و توهمی فکر کردن و با رویا پردازی دست به کار و اقدام می زدم و همیشه نتیجه آن شکست و رها کردن در اولین قدمها بود .
امروز هم در مواقعی بدون مشورت و با خود محوری دست به کارهایی می زنم که بعد از گذشت مدتی چون می فهمم توانایی انجام انرا ندارن آنرا نیمه تمام می گذارم .
هر تصمیمی که من بدون توجه به عواقب ان و بدون مشورت انجام می دهم تصمیمات دیوانه وار است .
در بعضی مواقع البته من مشورت می کنم ولی یا با اهل فن و آشنا به آن کار نیست و یا به دنبال جواب مورد علاقه خودم می گردم .
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان