امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 47 : انجام چه اعمالی می تواند به من در فرایند ایمان اوری کمک کند ؟
#1
Heart 
 ( حرکت به جلو  )


سوال 47 : انجام چه اعمالی می تواند به من در فرایند ایمان اوری کمک کند ؟ 
پاسخ
#2
بالا بردن شناخت و اگاهی از خودم و نیروی برتربیماری و نواقص دعا و درخواست کمک از نیروی برتر  رابطه با راهنما و اعتماد به او و انجام رهنمودهای راهنما  بازکردن دریچه افکار و اموزش پذیر بودن تظاهر به ایمان داری  تمرین صداقت و روشن بینی و فروتنی و تسلیم  کارکرد قدم ها  جلسه رفتن  مشارکت  خدمت کردن  مطالعه نشریات  اعتماد نکردن به افکار خودم و بیماری اعتیاد  حضور در محیط های روحانی  بها ندادن به غرغر های کله ام  مسئولیت پذیر شدن و تغییر باورها
پیام سوال : به باور رسیدن یک فرایند است و باید درک کنم که در حال تغییر و تحول اساسی هستیم و فعلا قادر به فهم و نتایج و اثرات کامل ان در زندگی خود نیستیم 
در این مسیر با اتکاء به اصول قدم دوم که در بالا اشاره شد امیدوار شده و با انجام این اصول به فرایند بهبودی و به باور رسیدن خود کمک می کنیم  البته این فرایند باید دائمی ومرتب باشد و قطع نشود 
پاسخ
#3
با سلام....
درک کلمه مرور و فرآیند.
اگر میگویم تسلیم هستم واقعا تسلیم وار زندگی کنم.یکی از اعمال اینستکه اعتمادی را که به سختی با تکرار و تمرین بدست آورده ام حفظ و تقویت کنم.در بهبودیم همیشه تکیه گاه درست و محگمی داشته باشم مثل راهنما ، کارکرد قدمها و خدمت تا اعتماد بنفسم را برای حرکت به جلو حفظ کنم.
از درد کشیدن نترسم ، داشته هایم را (مادی و معنوی) غلو نکنم و پشت حُسن های اطرافیانم مخفی نشوم در ذهنم بجای دیگران زندگی نکنم و در پوست خودم زندگی کنم.
یکی از اعمال مهم اینستکه قضاوتی که در مورد خودم و دیگران کردم را اقرار کنم یعنی اعتیاد در سکوت و تاریکی رشد میکند باید آنرا به روشنایی بیاورم.

جایکه نتیجه مطابق با بهبودی من نبود (نتیجه روحانی) برمیگردم به رفتارهای پوسیده ایی که انجام دادم و دوباره انجامش نمیدهم.

اگر جواب نگرفتم باید ۲بار ۳بار ۱۰بار آنرا انجام دهم تا به این باور برسم که اگر بخواهم میتوانم کاری را از روی بهبودی انجام دهم و موفق شوم.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان