امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 1- ارتباط منظم چگونه از مفهوم 2 حمایت می‌کند؟ مفهوم سوم را چگونه حمایت می‌کند؟
#1
Heart 
سوال 1- ارتباط منظم چگونه از مفهوم 2 حمایت می‌کند؟ مفهوم سوم را چگونه حمایت می‌کند؟ مفهوم چهارم را چطور و همین مفهوم ششم را؟
پاسخ
#2
الف- انتخاب خدمتگزاران مورد اعتماد و مؤثر و توانا با استفاده از مفهوم هشتم امکان‌پذیر خواهد بود.
ب- گروه با استفاده از اساسنامه گروه اختیارات لازم را به خدمتگزار مورد اعتماد خود می‌دهد.
ج- گروه خدمتگزاران مسئولیت‌پذیر و توانا و آگاه را انتخاب می‌کند یعنی رهبران توانا را انتخاب می‌کنند.
د- گروه با وجدان آگاه و بیدار خدمتگزاران خود را انتخاب می‌کنند.


رابطه منظم بین خدمتگزاران با کمیته‌های خدماتی باعث میشود گروهها از نحوه خدمات در NA آگاه باشند و گروه به ساختار خدماتی آزادی عمل میدهد روابط منظم توسط نماینده برقرار میکنند و پول و ایده افراد و وجدان به ساختار می‌فرستند تا کمیته‌های خدماتی به نحو احسن به گروهها خدمت کند طبق مسئولیتی که گروهها به خدمتگزاران واگذار میکنند خدمتگزار می‌بایست ارتباط منظم خود را توسط ایجاد رابطه و ارائه گزارش شفاف و کمکتوب با ساختار خدماتی و گروهها حفظ کند طبق مفهوم ششم همه خدمتگزاران می‌بایست در فرایند تصمیم‌گیری شرکت کنند و لازمه ایجاد وجدان گروهی آگاه برقراری رابطه ما بین خدمتگزاران است.

گروهها ساختار را تشکیل میدهند و ساختار برای تصمیم‌گیری‌های مناسب گروهها را در جریان تصمیماتشان قرار میدهند و از منابع آنها استفاده میکنند. و با ارتباط منظم از نیازهای گروه‌ها آگاهی پیدا میکنند و اختیارات لازم را در با اطمینان به ساختار تعویض می‌کنند. با ارتباط منظم خرد جمعی مناسبی شکل مي‌گردد.
پاسخ
#3
مفهوم دوم ماازطریق گروهاورأی وجدان گروه ساختار خدماتی را به وجود می آوریم واختیار لازم به آنهامیدهیم که دررابطه باایده پول وخدمتهای دیگرمختار باشندو ساختارهمیشه برای حمایت و راهنمای به گروهاچشم داشت دارد؛ مفهوم سوم با اختیار دادن به ساختارماتمام عقایدشخصی یمان را کنارمیگزاریم مفهوم چهارم مابا روشن بینی خدمت گزاران راانتخاب میکنیم وبه آنهاارزش والاای می‌دهیم مفهوم ششم به رأی وجدان گروهی احترام می‌گذاریم چون نقش خداوند درآن پرنگ است؛ تماماختیارات منابع ومسئولیتها که گروهادر اختیارساختارقرارمیدهنددرصورت نبوده ارتباط همه آنهابه حدر میرودازطریق گرفتن گزارش از نماینده گان ونماینده وعدل بدل در ساختارگزارش شفاف می‌گیرند درگروهابیان میکنندقسمت دو سئوال مااختیارات راازاین طریق ارتباط می‌دهیم اختیارات لازم را می‌دهیم وگزارش شفاف می‌خواهیم یعنی پاسخگوای و ازطریق ارتباطات صورت میگیردمفهوم دوم ما وقتی اختیار می‌دهیم به این شکل نیست که هرکاری بخواهد بکند مفهوم چهارم باید باآگاهی ورعایت همه شرایط یک رهبر انتخاب کنید من باشرکت درکمیته فرعی میتوانم از همه چیز خبر دارشم قسمت آخر حضور مستمر نماینده درکمیته باعث میشود که وجدان بیدارشود مفهوم دوم می‌گوید اختیارات به عهده گروها (رابطه مفهوم هشتم دراین است) با بر قراری ارتباطات به ما کمک می‌کند تاخدمات موردنیاز خود را ارزیابی کنیم واین ارتباطات کمک می کند خدمات هدف مند انجام شود یعنی گروهااگر به یک خدمتی نیاز ندارند انجام نشود ‌‌؛ قسمت دوم دقیقٱ همین موارد مفهوم هشتم به ماکمک می‌کند که نوع اختیاراتی که می‌خواهیم به خدمتگزاربدهیم شناساای کنیم در مفهوم سوم کمک می‌شود که بر اثاث نیازهایمان اختیارات را واگزارکنیم قسمت سوم ارتباطات به ماکمک می‌کند که به شناخت خدمت گزاران شفاف و کافی وبهتر پیدا کنیم وقتی ارتباط موءثر باهم داشته باشیم کمک می‌کند وجدان بهتری را شکل بدهیم ارتباطات در خدمات باعث هم دلی بهتر و خدمت کردن بدونه قرائض شخصی میشود
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان