تالار تبادل تجربه انجمن معتادان گمنام UK

نسخه‌ی کامل: سؤال 3- آیا از مواقعی خبر دارید که پول NA سبک سرانه ولخرجانه در سطح گروه خرج شده باشد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سؤال 3- آیا از مواقعی خبر دارید که پول NA سبک سرانه ولخرجانه در سطح گروه خرج شده باشد؟ در سطح کمیته ناحیه و منطقه چطور؟ در مورد خدمات جهانی چطور؟ مورد سبک‌سرانه برای خرج آن پول چه بوده؟ به جای آن چگونه می‌بایست این پول خرج می‌شد؟
در بعضی از گروهها جشنها و سالگرد گرفته می شود كه باعث اتلاف بودجه می شود در جلسات باز به خاطر عدم تفويض اختيارات و ندادن گزارش شفاف خدمتگزاران اين اتفاق می افتد و در مورد خريد وسايل برگزاری جلسه به خاطر خودمحوري خدمتگزار و عدم آگاهی از وظايف محوله و نداشتن وقت كافی برای بررسی و انجام خدمات لازم و استفاده نكردن از تجربه ساختار خدماتی اين اشتباه رخ می دهد و يا نشريات بيش از نياز گروه تهيه می شود كه كهنه می شود و يا تاريخ مصرف آن می گذرد.
در ناحيه و منطقه زمانی كه نمايندگان از نوع فعاليت كميته ها خبر ندارند يا پيگيری نمی كنند و يا تصميمات مسئولين كميته ها از روی خودمحوری باشد و يا همايشها و كارگاههايی برگزار می شود كه برآورد هزينه نمی شود.
در خدمات جهانی و يراستاری، چاپ و نشر كتابهای بي كيفيت و ضرب چيپ و سكه نامرغوب.
در سطح ناحيه و منطقه مواردی محدود به جای اعانه از اين پول برای حل مشكلات و مسائل آموزشی و اطلاع رسانی استفاده شود.
بله درسطح گروه برداشت اشتباه وغیره منطقی از سنت چهارم استقلال گروهی انجام پذیرای در گروه بدونه توجه به سبد هفتم تجمل گراای و مخارج غیره ضروری رابه گروه تحمیل کردن عدم آگاهی اعضأ نسبت به سایر خدمات در رساندن پیام سطح کمیته و ناحیه عدم هماهنگی و تداخول خدمتی بین خدمت گزاران کمیته فرعی در سطح خدمات جهانی تولید چیپ ونشریات نامرغوب