تالار تبادل تجربه انجمن معتادان گمنام UK

نسخه‌ی کامل: سؤال 2- چه کسانی در جلسات اداری گروه شما شرکت می‌کنند؟ چرا؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سؤال 2- چه کسانی در جلسات اداری گروه شما شرکت می‌کنند؟ چرا؟
خدمت گزاران گروه – نماینده و علل بدل – خزانه دار و علل بدل – رابط گروه – منشی ها و منشی اداری – مسئولین نشریات کسانیکه عضو گروه هستند و نسبت به جلسه خود احساس تعلق دارند (خدمتگزار و سنت هفتم خود را رعایت میکنند) در راستای هدف اصلی‌مان حرکت میکنند.


قسمت دوم سوال : برای بالا بردن سطح اگاهی شخصی و گروه – رشد روحانی شخصی و گروه – برای حمایت از ساختار و رعایت سنت پنجم و قدم دوازده هم – انتخاب خدمت گذاران و رای گیری در مورد تصمیمات -چون خدمات در NA کوششی گروهی است انتخاب خدمتگزاران مورد اعتماد و بوجود آوردن فضای بهبودی برای کل اعضاء ، اعضا برای شکل‌گیری وجدان گروه و همچنین آگاهی از مشکلات درون گروه شرکت میکنند خدمتگزاران برای رعایت سنت دوم وپنجم مفهوم یکم در جلسات اداری شرکت میکنند. کلیه اعضاء، خدمتگزاران گروه برای فرآیند تصمیم‌گیری و وجدان گروه و رعایت سنت ها شرکت می‌کنند.
بطور معمول افرادی که به عنوان اعضای گروه عهم ازخدمت گزاران اعضای عادی وحتی حافظ های گروه در جلسات اداری شرکت می‌کنند برای رسیدن به فحم مشترک تأئین شدن خدمت و انجام سنت ها در گروه اسم تمام خدمت گزارها در گروه وتغییر اساس نامه