انجمن معتادان گمنام UK

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, string given in /home2/nafarsi1/domains/nafarsiuk.org/public_html/wp-content/plugins/astra-addon/addons/blog-pro/classes/class-astra-ext-blog-pro-images-resizer.php on line 168
یک فرآیند مستمر

یک فرآیند مستمر

یک فرآیند مستمر

یک فرآیند مستمر

زندگی کردن بر اساس «زندگی آ ن طور که هست » در انجمنی به نام معتادان گمنام زندگی مرا نجات داد. این برنامه بر عدم امنیت من، پیچیدگی ها،ترس ها، بی اعتمادی ها، بی مسئولیتی و فریب کاری و به خصوص بر انزوای من تاثیر گذاشته است. دیگر در حفظ یک شغل ناتوان نیستم و دیگر باور ندارم که از مصرف مواد مخدر خواهم مرد. امروز یک عضو سازنده و قابل اعتماد جامعه هستم و زندگی ام از هر نظر بهتر شده است. از کمبود های شخصیتی ام یاد گرفته ام که نه بهتر از هیچ کس دیگر هستم و نه بدتر؛ من فقط خودم هستم. عیب جویی، حقه بازی و ستیزه جویی در تمام زندگی ام نمایان است.
انکار و منیت می تواند باعث شود در مقابل تغییر مقاومت کنم، که مانع بهبودی ام می شود. بیماری ام سعی دارد به من بگوید که من فرق دارم، که این اتفاق برای من نمی افتد و کاری که بعضی از اعضا انجام می دهند هرگز از من سر نمی زند. اعتیاد تلاش می کند مرا از تنها چیزی که می تواند زندگی ام را نجات دهد دور نگه دارد.
من همچنان التیام می یابم به خصوص از طریق خدمت کردن به انجمن مان؛ تا هر معتاد در عذابی که جویای بهبودی است از NA آگاهی پیدا کند. تجربه های فراوانی که در طول سالیان بدست آورده ام نقاب از چهره بیماری ام برداشته است. از جمله به خاطر مرگ دو تا از فرزندانم، به هم خوردن روابطم، طلاق، ورشکستگی و خانه به دوشی. با وجود این، از طریق برقراری ارتباط با دوستان قابل اعتمادم در بهبودی چیزهای زیادی یاد گرفته ام و رشد کرده ام. اعضایی که در بهبودی ام نقش حیاتی داشته اند. بنابراین، بهبودی یک فرآیند مستمر از دستیابی به آگاهی و بلوغ برای تغییر کردن و التیام یافتن است. کارکرد قدم ها، راهنما شدن، درخواست کمک از افراد حرفه ای آگاه و خدمت رسانی در NA و در اجتماع برای من بخشی از این فرآیند است. من از طریق کمک یک معتاد به معتاد دیگر به راه حل دست پیدا می کنم: از طریق گفتگو با رهجوها و راهنمایم، تازه واردان و کسانی که مدت زیادی است در بهبودی هستند. به لطف این تجربه ها و برنامه مان امروز مسئولیت رفتارهایم را به عهده می گیرم، در صلح و آرامش زندگی می کنم و آزادم.

منبع : مجله naway

نویسنده:جوز آر .
کروزال، پورتوریکو
جولای 2020

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا