انجمن معتادان گمنام UK

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, string given in /home2/nafarsi1/domains/nafarsiuk.org/public_html/wp-content/plugins/astra-addon/addons/blog-pro/classes/class-astra-ext-blog-pro-images-resizer.php on line 168
هديه، تا چه حد جدی؟

هديه، تا چه حد جدی؟

هديه، تا چه حد جدی؟

هديه، تا چه حد جدی؟

اوایل پاکی، اجبار به مصرف مواد به طور کامل در من برطرف شد، من برای سال ها ، عذاب بیماری ام را کشیده بودم، اما پس از آن ، از مواد پاک شدم، طوری که حتی میل به مصرف هم نداشتم.

این واقعا یک معجزه بود هدیه ای بلاعوض از ماورا، اما با گذشت زمان، زندگی چهره های دیگرش را نیز به من نشان داد و تغییر کرد و کشمکش های زیادی بوجود آمد، گاه گاهی وسوسه مصرف برمی گشت .

وقتی دو سال پاکی داشتم وسوسه با بی رحمی به سراغم آمد، من موفق شدم پاک بمانم، اما این وقتی بود که درک کردم که از بین رفتن اجبار به مصرف” در حالی که یک هدیه است، یک معامله هم می تواند باشد، مسئله ای دائمی که نیاز به رسیدگی دارد.

اجبار به مصرف در ازای کمک به دیگران برای پاک شدن از بین می رود، من مسئول هستم که به جلسات بروم، خدمت کنم، با راهنما و رهجو هایم ، قدم هایم را کار کنم و غیره، پس این هم یک هدیه است و هم یک معامله و در هر دو صورت، نگهداری و مواظبت لازم دارد.

لازم است تا من از کج روی اجتناب کنم، چیزی که من آن را در دیگران دیده ام ، در صورت انحراف، افکارم شروع به تغییر می کند و به این فکر می کنم که دیگر به جلسات نیاز ندارم، حتی اگر این جلسات مهمترین عاملی باشند که در ما حرکت ایجاد کرده اند، لازم است که ما به تصورات باطل خود پی ببریم و این کار از طریق شرکت در جلسات قابل انجام است. تعجبی ندارد که وقتی عملا کاری انجام نمی دهیم، شروع به بهانه جویی می کنیم، از این هدیه مراقبت کنید .

از نیروی برتر خود به خاطر هدیه na تشکر می کنم . می دانم که لغزش راه نجات نیست با ایمان به خداوندی که درک می کنم با همه مشکلاتی که روبرو می شوم مقابله خواهم کرد .

هديه، تا چه حد جدی؟,هدیه پاکی از مواد,کج روی معتاد,تصورات باطل معتاد,هدیه NA

منبع :مجله اینترنتی، استراليا NA Today, June

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا