انجمن معتادان گمنام UK

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, string given in /home2/nafarsi1/domains/nafarsiuk.org/public_html/wp-content/plugins/astra-addon/addons/blog-pro/classes/class-astra-ext-blog-pro-images-resizer.php on line 168
رسانه های اجتماعی و اصول راهنمای ما

رسانه های اجتماعی و اصول راهنمای ما

رسانه های اجتماعی و اصول راهنمای ما

رسانه های اجتماعی و اصول راهنمای ما

رسانه های اجتماعی,اصول راهنمای ما,فن آوری اینترنت

فراگیر شدن رسانه های اجتماعی و شبکه های اجتماعی در سال های اخیر، بر چگونگی تعامل اعضای انجمن ما تأثیرات چشمگیر و گسترده ای گذاشته است. اعضای NA پرسش های زیادی در مورد چگونگی رعایت اصول انجمن در این شبکه های اجتماعی مطرح کرده اند، و این موضوع بحث های مفصلی را در کنفرانس خدمات جهانی ۲۰۱۰ برانگیخت. این جزوه خدماتی، تلفیقی است از نکات برآمده از آن بحث ها، به همراه کار آمد ترین روش ها و داده های اعضا در مورد شبکه های اجتماعی.

هدف ما تأیید با تشویق استفاده از رسانه های اجتماعی یا هیچ یک از شبکه های اجتماعی نیست، بلکه صرفا پاسخی است به این واقعیت که بسیاری از اعضا از چنین امکاناتی استفاده می کنند؛ و همچنین پاسخی است به درخواست های فراوان برای راهنمایی و روشنگری در مورد چگونگی استفاده مسئولانه از رسانه های اجتماعی در پرتو سنت گمنامی.

هر چند سنت یازدهم مشخصا به حضور ما در سطح مطبوعات، رادیو، و فیلم» می پردازد، ولی اصول این سنت را می توان در مورد خیلی از سطوح دیگر ارتباط با جامعه نیز به کار بست. برای فلان همکار یا عضو خانواده که چیزی در مورد NA نمی داند، رفتار ما در تالارهای گفت وگوی اینترنتی شاید تنها مورد برخورد با NA باشد.

فعالیت های فردی هر یک از ما در وب گاه های شبکه های اجتماعی، مخصوصا تعامل ما با سایر اعضا در این وبگاه های اینترنتی، ممکن است گویای خیلی چیزها در مورد ما در مقام یک انجمن باشد. مقصود از این جزوه خدماتی، ارائه توضیحاتی در مورد به کار بستن اصول راهنمای ما و همچنین کمک به اعضا برای تصمیم گیری آگاهانه به هنگام استفاده از رسانه های اجتماعی و وب گاه های شبکه های اجتماعی است.

 

این جزوه قرار نیست تمام شکل های ارتباطات الکترونیک، شامل ایمیل، جلسات یا صفحه های گفت و گوی آنلاین، و وب گاه ها و وب نوشت های شخصی را در بر گیرد. برای اطلاعات بیشتر، می توانید به مطلب مربوط به سنت یازدهم درکتاب پایه و چگونگی عملکرد، یا فصل دهم کتابچه راهنمای روابط عمومی با عنوان «فن آوری اینترنت» رجوع کنید یا با خدمات جهانی NA تماس بگیرید.

با توجه به سرعت تغییرات در فن آوری اطلاعات، اصطلاحات به کار رفته در این جزوه ممکن است تاریخ گذشته یا محدود به یک شبکه اجتماعی خاص به نظر برسد. با این همه، امید ما تنها تبیین بعضی از روشهای رایج و کارآمدی است که بتوان از آنها در مقام نمونه های عینی از به کارگیری اصول ما استفاده کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا