انجمن معتادان گمنام UK

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, string given in /home2/nafarsi1/domains/nafarsiuk.org/public_html/wp-content/plugins/astra-addon/addons/blog-pro/classes/class-astra-ext-blog-pro-images-resizer.php on line 168
در مسیر درست

در مسیر درست

در مسیر درست

در مسیر درست

من به تازگی درس خود را در دانشگاه تمام کرده ام و باورتان می شود که بهترین نمره (A) را گرفته ام . وقتی که مواد مصرف می کردم، هیچ موقع نمره ای بهتر از (C) نگرفتم. به سبب وجود همین، چند وقت پیش بیکار شدم و این در روسیه مشکل بزرگی است ، ولی راهنمایم به من کمک کرد تا این بحران را سپری کنم.

در اوایل که پاک شده بودم ، راهنما نداشتم و همه اطرافیانم نقش راهنما را برای من بازی می کردند. برای مدتی خوب بود ولی بعدا فهمیدم که من یک راهنما نیاز دارم که قدم ها را با او کار کنم، من نیاز به شخصی داشتم که تمام رازهای خودم را با او در میان بگذارم و مشارکت کنم.

سرانجام با راهنمای خود در یکی از جلسات آشنا شدم و او خیلی به من کمک کرد. ما با هم دوست هستیم و من او را از صمیم قلب دوست دارم. کار کردن قدم های NA با راهنمایم و تحصيل  به من کمک کرد تا قدری آرامش درونی پیدا کنم.

من می خواهم به اطلاع شما برسانم که جلسه ی خانگی من در «چینا» به خوبی کار می کند. افراد بیشتری در حال پیوستن به جلسات هستند و ما امیدواریم که با کمک نشریات ترجمه شده ی جدید از خدمات NA جهانی، توانایی بیشتری داشته باشیم که به هدف اصلی خود برسیم. شکی نیست که نیروی برتر من در زندگی ام حضور دارد و کار خود را می کند و من در مسیر درستی قرار گرفته ام.

ما با یک سری عقاید قراردادی و ثابت ، پا در بهبودی نهادیم . اما از زمان شروع بهبودی ، تمام چیزهایی که در گذشته باور داشتیم به چالش کشیده شد . ما توسط ایده ها و عقاید جدید بمباران شدیم .

برای مثال ، اگر باور داشتیم که همه چیز تحت کنترل ما است ، همین حقیقت که عاقبت سر از جلسات معتادان گمنام درآوردیم و به عجز خود اقرار کردیم ، احتمالاً جهت تغییر دیدگاه ما کافی است  .(کتاب راهنمای کارکرد قدم )

در مسیر درست,پیوستن به جلسات NA,تحت کنترل بیماری اعتیاد,عقاید بهبودی

 ایرینا، Z مجله NAWAY اکتبر2002

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا