انجمن معتادان گمنام UK

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, string given in /home2/nafarsi1/domains/nafarsiuk.org/public_html/wp-content/plugins/astra-addon/addons/blog-pro/classes/class-astra-ext-blog-pro-images-resizer.php on line 168
خبرنامه خدمات جهانی اکتبر ۲۰۲۱

خبرنامه خدمات جهانی اکتبر ۲۰۲۱

خبرنامه خدمات جهانی اکتبر ۲۰۲۱

خبرنامه خدمات جهانی اکتبر 2021
خبرنامه خدمات جهانی اکتبر ۲۰۲۱
خبرنامه خدمات جهانی اکتبر ۲۰۲۱
خبرنامه خدمات جهانی اکتبر ۲۰۲۱

جلد چهاردهم / نسخه پنج / اکتبر ۲۰۲۱

خبرنامه خدمات جهانی اکتبر ۲۰۲۱

با درود از طرف هیئت امنا. این آخرین نسخه از خبرنامه خدمات جهانی است، قبل از اینکه ما “دوره کنفرانس” را که به طور غیر معمولی طولانی شده را آغاز کنیم. ما جهت کوتاه نگه داشتن این گزارش و تسهیل ترجمه و توزیع آن، فقط به بعضی از فعالیت های هیئت امنا می پردازیم. ما به طور خلاصه به گزارش تائید شده کنفرانس / دستور کار کنفرانس می پردازیم و از شما درخواست می کنیم جهت اطلاعات بیشتر به گزارشات مربوط به ژوئیه، آگوست و سپتامبر که در  www.na.org/conference بارگذاری شده است، مراجعه فرمائید. طبق معمول هم از شما درخواست میکنیم سئوالات و نظرات خود را به wb@na.org ارسال نمائید. با تشکر از فرصت خدمت.

 

بهترین روشها جهت برگزاری جلسات مجازی

 

یکی از پروژه های اولیه در این دوره کنفرانس تمرکز برجعبه ابزار خدمات محلی جهت توسعه منابع برای جلسات مجازی است. خوشحال هستیم که اطلاع دهیم نسخه پیش نویس “راهنمای بهترین روشها جهت برگزاری جلسات مجازی” را در www.na.org/toolbox بارگذاری کردیم.
این پیش نویس خدماتی دارای راه کارها و تجارب از سراسر انجمن از سراسر جهان از طریق در میان گذاشتن منابع NA است. اعضا محلی، یا به کارگیری تجارب ما از جلساتی که در اینترنت ظرف دو سال گذشته برگزار کردیم، و شرکت در نظرسنجی های که ما در این رابطه داشتیم، کمک کردند تا این مقاله نوشته شود.

این پیش نویس موضوعات مربوط به برگزاری مجازی جلسات بهبودی NA را پوشش میدهد، شامل:

• محافظت از جلسات در برابر اختلال
• خوش آمدگویی به تازه واردان و موضوع راهنما و رهجو
• بکارگیری سنت هفتم و امضا کارت شرکت در جلسات
• در دسترس قرار دادن جلسات
• جلسات ترکیبی
• و بیشتر
ما تشویق می کنیم که این پیش نویس را بررسی کنید و نظرات خود را از طریق فرم نظرسنجی که ما تا تاریخ ۳۰ نوامبر ۲۰۲۱ در سایت خود قرار می دهیم با ما در میان بگذارید. با تشکر از کسانی که به ما تا اینجای کار در این پروژه کمک کردند. ما به زودی یک قطعه خدماتی جدید که بسیار مورد نیاز است را معرفی خواهیم کرد.

خبرنامه خدمات جهانی اکتبر ۲۰۲۱
خبرنامه خدمات جهانی اکتبر ۲۰۲۱

 

 

 

 

 

شناسایی جلسات مجازی به عنوان گروه

 

چند وقت پیش ما نظرسنجی انجام دادیم که یکی از سئوالاتش این بود، ” آیا فکر می کنید جلسات مجازی حائز شرایط یک گروه NA که در کتابچه گروه ذکر شده است، هستند؟
این نظرسنجی به پنج زبان انجام شد:
انگلیسی (۱۹۵۸ شرکت کننده)، فارسی (۸۷۲ شرکت کننده)، پرتغالی (۸۵۶ شرکت کننده)، اسپانیایی (۴۲۱ شرکت کننده)، و لهستانی (۱۲۳ شرکت کننده). اجماعی در بین شرکت کنندگان شکل گرفت که جلسات مجازی حائز شرایط گروه هستند.
پاسخها: بله – ۳۴۶۶ نفر (۸۲ %)، خیر – ۴۰۷ نفر (۱۰%) مطمئن نیستم – ۳۵۷ نفر (۸%).                                                           

هیئت امنا برنامه دارد تا پیشنهاد یا طرحی را ارائه دهد تا در کنفرانس خدمات جهانی ۲۰۲۳ درباره آن تصمیم گیری شود. در همین حال هیئت امنا، بدنه های خدماتی محلی را تشویق می کند تا جلسات مجازی محل خود را به رسمیت بشناسند و بپذیرند.

خبرنامه خدمات جهانی اکتبر ۲۰۲۱
خبرنامه خدمات جهانی اکتبر ۲۰۲۱

 

 

 

 

گزارش مالی

 

اعانه مستقیم اعضاء در بالاترین حد خود است. برای سال مالی که در ۳۰ ژوئن ۲۰۲۱ به پایان رسید، اعانه اعضا، گروه ها، رویدادها و بدنه های خدماتی حدود ۲۵ % از درآمد عملیاتی ما را پوشش داد، که برای ما بی سابقه و دلگرم کننده بود. با تشکر از کسانی که این امکان را بوجود آوردند!

اوضاع مالی به آهستگی رو به بهتر شدن است. بعضی از هفته ها تعداد سفارشات و ارزش آن افزایش دارد و بعضی هفته ها درست بر عکس است. بطور خلاصه، به سطحی از اوضاع مالی رسیده ایم که می توانیم هفته به هفته ادامه دهیم. شکرگزاریم که توانستیم چند تن از کارمندان را که در یک سال و نیم گذشته از کار بیکار کرده بودیم را دوباره به شغل خود برگردانیم. اما هنوز هم در حال بازسازی هستیم و زمان زیادی خواهد برد تا دوباره ظرفیت ها و ذخایر خود را بازسازی کنیم. ما هم با مشکلاتی که بسیاری از سازمانها با آن روبرو هستند، دست به گریبان هستیم. فروش نشریات به دلیل اینکه بسیاری از جلسات حضوری برگزار نمی شوند، پائین آمده است. در همین حال هزینه تولید برای نشریات و محصولات در حال افزایش است، که در بعضی موارد این افزایش بسیار چشم گیر است، و ما همچنین با تاخیر در حمل و زنجیره تامین روبرو هستیم.       

خبرنامه خدمات جهانی اکتبر ۲۰۲۱
خبرنامه خدمات جهانی اکتبر ۲۰۲۱

 

 

 

خبرنامه خدمات جهانی اکتبر ۲۰۲۱

خبرنامه خدمات جهانی اکتبر ۲۰۲۱

کتاب پایه با جلد سخت موجود نیست    

معمولا ارزش موجودی انبار ما بیش از یک میلیون دلار بود، که تا به حال باعث می شد ما از بسیاری از مشکلات زنجیره تامین که سازمانها و شرکتهای دیگر با آن دست به گریبان هستند، مجزا و برحذر باشیم.
همانگونه که از طریق ایمیل اطلاع رسانی کردیم، ما بطور موقت کتاب پایه با جلد سخت به زبان انگلیسی و همین طور چند قلم دیگر در دفتر چتزورت و دفتر اروپا موجود نداریم. (دفتر کانادا هم اصلا موجودی ندارد.) متاسف هستیم که اعلام کنیم ما قادر نخواهیم بود تا ۱۵ اکتبر سفارشی برای کتاب پایه با جلد سخت به زبان انگلیسی قبول کنیم.    

ما کتاب پایه با جلد معمولی را در تمام شعبات خود موجود داریم، و فراموش نکنید که شما می توانید فایل صوتی کتاب پایه را به زبان انگلیسی به رایگان از www.na.org/audio دانلود کنید. (همچنین به زبانهای عربی، عبری، مجاری، روسی، اسپانیایی و تایلندی) ما بهترین سعی خود را می کنیم تا تاثیر این شرایط را که از کنترل ما خارج است را کمتر کنیم. شرایطی مانند مشکلات خرید مواد اولیه، یاتاخیر در تحویل کالا در بنادر. لذا ممکن است این شرایط بر موجودی دیگر اقلام نیز تاثیر بگذارد. ما بخاطر این کمبودها معذرت می خواهیم و از صبر شما سپاسگزاریم.

خبرنامه خدمات جهانی اکتبر ۲۰۲۱

تغییر کارمندان

خبرنامه خدمات جهانی اکتبر ۲۰۲۱
بعد از سالها خدمت ایثارگرانه و کار برجسته در قالب یک تیم یک نفره در دوران بیماری فراگیر، مدیر بخش ترجمه ما، بنام شیین، خدمات جهانی را ترک کرد. به جای ایشان خانم دی که در گذشته سردبیر و بود، این مسئولیت را پذیرفت و NA هماهنگ کننده پروژه مجله راه به سر کار برگشت.
در ضمن به غیر از کارمندانی که در گزارش سالیانه نام بردیم، ما و کلی را در بخش حمل دوباره به  دیوید را برای فعالیت در بخش IT  کار گرفتیم.

 


فعالیتهای قانونی 

ما برای مورد قانونی که قبلا در آن مورد گزارش دادیم درخواست استیناف از دادگاه کردیم. قاضی در ماه سپتامبر حکم کرد. این استیناف به این معنی است که این مورد هنوز فعال است. ما انتظار نداریم تا اواسط سال ۲۰۲۲ حکم این استیناف مشخص شود. به دلیل این که این مورد قانونی هنوز در جریان است، ما مجاز نیستیم درباره جزئیات آن گزارش بدهیم، فقط باید بگوئیم که متاسف هستیم که این قدر پول، زمان و انرژی را هدر دهیم.

 

مسافرت بدون اینکه منزل را ترک کنیم 

                        

خبرنامه خدمات جهانی اکتبر ۲۰۲۱

خبرنامه خدمات جهانی اکتبر ۲۰۲۱


خبرنامه خدمات جهانی اکتبر ۲۰۲۱

اعضاء خدمات جهانی هنوز هم مسافرت نمی کنند و جلسات هیئت امنا و کارگروه ها را حضوری برگزار نمی کنند، ولی قادر هستند این فعالیت ها را بصورت مجازی انجام دهند. امسال تا به حال ما در ۱۶ رویداد و جلسات بدنه های خدماتی کارگاه برگزار کردیم، که آخرین آن در جلسه هیئت نمایندگان اروپا و سمپوزیم چند فرامنطقه بود. قرار است به زودی ۵ مورد جدید نیز برگزار کنیم که شامل CANA  و روزهای آموزش خدماتی با شرکت چند منطقه خواهد بود. ما در روسیه، برزیل، فلوریدا، واشینگتن، مانیتوبا، لهستان و کشورهای دیگر حاضر شدیم بدون اینکه رنج و خستگی سفر را تحمل کنیم. با تشکر از گروه ها، بدنه های خدماتی و رویدادهای که به خدمات جهانی اعانه کردند و اعضا را نیز تشویق به این کار نمودند. با تشکر صمیمانه از منطقه واشینگتن و آیداهوی شمالی که سومین رویداد خود را با نام سفر ادامه دارد را بر روی این هدف متمرکز نمود. ما چند ویدیو از این رویداد ضبط کردیم که می توانید در www.na.org/videos مشاهده کنید. 

 

کنفرانس خدمات جهانی

خبرخبرنامه خدمات جهانی اکتبر ۲۰۲۱نامه خدمات جهانی اکتبر ۲۰۲۱

کنفرانس خدمات جهانی با اتفاق آرا و اجماع از توصیه هیئت امناء در رابطه با برگزاری کنفرانس بعدی حمایت کرد. که به طور خلاصه از قرار زیر است:
کنفرانسی که قرار بود در ۲۰۲۲ برگزار شود تا ۲۰۲۳ به تعویق بیفتد، با این امید که تا آن زمان قادر باشیم جلسه کنفرانس را حضوری و در امنیت برگزار کنیم. طبق اساسنامه و مقررات لازم است تعدادی تصمیمات در این رابطه گرفته شود تا انجام این کار امکان پذیر باشد. که این تصمیمات قرار است در جلسه مجازی کنفرانس در ۲۰۲۲ گرفته شود. در این کنفرانس در رابطه با کتاب یک اصل روحانی برای هر روز نیز تصمیم گیری خواهد شد.
در تاریخ ۲۴ نوامبر ۲۰۲۱ گزارش موقت کنفرانس ارائه خواهد شد (ترجمه آن در تاریخ ۲۴ دسامبر توزیع می شود). این گزارش همان طور که قرار شد شامل تصمیماتی است که قرار است در ۲۰۲۲ گرفته شود را مطرح می کند. از قرار زیر:
-۱ بودجه خدمات جهانی NA برای دوره ۲۰۲۳ – ۲۰۲۲  
-۲ تمدید مهلت قرارداد ودیعه گذاری مایملک معنوی برای شرط بازرسی برای یک سال دیگر
-۳ اصلاح شرایط خدمتگزاران مورد اعتماد برای کنفرانس خدمات جهانی (در زیر بیشتر توضیح داده خواهد شد)
-۴ کتاب یک اصل روحانی برای هر روز
می توانید جزئیات توصیه های هیئت امنا و تصمیمات گرفته شده را در www.na.org/conference مطالعه فرمائید.

 

کتاب یک اصل روحانی برای هر روز

 

ما سخت تلاش می کنیم تا پیش نویس کتاب یک اصل روحانی برای هر روز را آماده کنیم. این پیش نویس را به گزارش تائید شده کنفرانس ضمیمه خواهیم کرد، و بصورت الکترونیک در www.na.org/conference بازگذاری خواهیم نمود. همچنین پیش نویس جهت تائید نیز جهت فروش بصورت بدون صحافی در فروشگاه اینترنتی ما (www.na.org/webstore)  به قیمت ۱۰ دلار شامل هزینه حمل به فروش خواهد رسید.

 

تاریخ ها و مهلت ها

ما راهنمای خدمات جهانی NA  موقت را بارگذاری کردیم که شامل  تاریخ ها و مهلت های جدید و تصمیمات اخیر است. که برای مدت ۹۰ روز در www.na.org/conference جهت مرور رابطین موجود خواهد بود و سپس نسخه نهایی آن بارگذاری خواهد شد. اگر شرکت کنندگان کنفرانس نظری داشته باشند که باعث تغییری شود، ما هنگام بارگذاری نسخه نهایی این تغییرات را اعلام خواهیم کرد. 

 

محدودیت های زمانی

ما اخیرا یادداشتی به مناطق و فرامناطق ارسال کردیم و اعلام کردیم که هیئت امنا توصیه می کند تا دوره خدمت ۶ نفر از اعضاء هیئت امنا که خدمت آنها در سال ۲۰۲۲ پایان می یابد را برای یک سال دیگر تمدید کنند تا ایشان بتوانند تا پایان این دوره کنفرانس خدمت کنند. بسیاری از مناطق و فرامناطق نیز ممکن است بخواهند تا تصمیم مشابهی بگیرند تا استمرار و تجربه را برای این دوره کنفرانس حفظ کنند. این تصمیمی است که هر بدنه خدماتی باید جداگانه برای خود بگیرد. یادداشت ما را می توانید در ww.na.org/conference مطالعه کنید. 

خبرنامه خدمات جهانی اکتبر ۲۰۲۱
خبرنامه خدمات جهانی اکتبر ۲۰۲۱
خبرنامه خدمات جهانی اکتبر ۲۰۲۱
خبرنامه خدمات جهانی اکتبر ۲۰۲۱

 

                                                                                  دانلود نسخه کامل خبرنامه خدمات جهانی 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا