انجمن معتادان گمنام UK

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, string given in /home2/nafarsi1/domains/nafarsiuk.org/public_html/wp-content/plugins/astra-addon/addons/blog-pro/classes/class-astra-ext-blog-pro-images-resizer.php on line 168
اشتیاق صادقانه به قطع مصرف

اشتیاق صادقانه به قطع مصرف

اشتیاق صادقانه به قطع مصرف

اشتیاق صادقانه به قطع مصرف

یادم می آید احساس می کردم انگار من مال NA نیستم چون فکرم به شدت درگیر حشیش و علف بود، هر چند مواد دیگری مصرف می کردم. در کتابچه سفید معتادان گمنام خواندم معتاد کسی است که «زندگی می کند تا مصرف کند و مصرف می کند تا زندگی کند، و این که زندگی و فکر و ذکر ما در تهیه و مصرف مواد مخدر خلاصه شده بود. این توصیف خیلی به حال و روز من شبیه بود. بعد از آن آمده بود که فرقی نمی کند من چه نوع ماده مخدری مصرف می کنم، و این که تنها لازمه عضویت اشتیاق صادقانه به قطع مصرف است. با خودم فکر کردم «خب، شاید، شاید، بگذارند من توی انجمن بمانم.» بنا کردم به هر روز جلسه رفتن یا این که هر روز با یک معتاد دیگر صحبت می کردم. اعضای انجمن گفتند به من احتياج دارند و من کم کم احساس تعلق کردم! به طور مرتب در جلسه حاضر میشدم و سعی می کردم از جلسات تازه تأسیس حمایت کنم. با قدمها آشنا شدم و سعی کردم آنها را به کار ببندم. مصرف نکردم، در مورد خودم ترازنامه نوشتم، به جبران خسارتها پرداختم، و دعا کردم. یکی از چیزهایی که بابتش شاکرم، آزادی در داشتن برداشتی شخصی از مفهوم خداوند است. یک روز متوجه شدم که از اعتیادم رهایی یافته ام. فهمیدم پس از این، نیروی پیش برنده زندگی من نه اجبار و وسوسه، بلکه رشد روحانی خواهد بود.

منبع : کتاب پایه انجمن معتادان گمنام

بخش اندیشه ها

 

برای دسترسی به آرشیو صوتی کارگاه های آنلاین برگزار شده ناحیه فارسی زبان UK به لینک زیر در وبسایت معتادان گمنام فارسی زبان Uk مراجعه کنید :

💻https://nafarsiuk.org/list-voise-workshop-virtual-na/virtual-workshop/

تالار تبادل تجربه معتادان گمنام
ناحیه فارسی زبان UK

🌐https://nafarsiuk.org/forum/

در صورت تمایل در کانال واتساپ ناحیه فارسی زبانان UK عضو شوید :
https://chat.whatsapp.com/EWk2CO5SBJY4UeyVxbdFft

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا