انجمن معتادان گمنام UK

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, string given in /home2/nafarsi1/domains/nafarsiuk.org/public_html/wp-content/plugins/astra-addon/addons/blog-pro/classes/class-astra-ext-blog-pro-images-resizer.php on line 168
یک راهنما جهت معرفی جلسات NA

یک راهنما جهت معرفی جلسات NA

یک راهنما جهت معرفی جلسات NA

یک راهنما جهت,معرفی جلسات NA,مختص معتادان,۹۰ جلسه برای ۹۰ روز

کتاب پایه ما معتادان گمنام، این که ما که هستیم و چه کار می کنیم را به بهترین نحو توصیف می کند: “ NA جمعیت یا انجمن غیرانتفاعی از زنان و مردانی است که اعتیاد به مواد مخدر بزرگ ترین مشکل زندگی آنها بوده. ما معتادانی هستیم که در حال بهبودیم و به طور مرتب گرد هم می آییم تا به کمک یکدیگر پاکی خود را حفظ کنیم.”

وازده قدم NA پایه و اساس برنامه بهبودی ما است. جلسات جایی است که ما بهبودی خود را با یکدیگر به مشارکت می گذاریم، اما کارایی برنامه ما صرفا فراتر از شرکت در جلسات NA است. افراد، برای شرکت در جلسات NA دلایل مختلفی دارند، اما هدف از برگزاری هر جلسه، فراهم نمودن مکانی امن برای اعضاء جهت مشارکت بهبودی خود با دیگر معتادان است. اگرشما معتاد نیستید، به دنبال یافتن آدرس جلسه باز که افراد غیر معتاد نیز می توانند در آن شرکت کنند، باشید. اما اگر شما معتاد هستید یا فکر می کنید با مواد مخدر مشکل دارید به شما پیشنهاد ۹۰ جلسه برای ۹۰ روز می کنیم ، تا با اعضای NA و برنامه ما آشنا شوید. نشریات NA منبعی کارآمد برای کسب اطلاعات در مورد برنامه ما است. کتاب پایه ما ( معتادان گمنام) یا پمفلت های ما منابع خوبی برای شروع هستند. در اغلب جلسات، پمفلت ها به صورت رایگان در دسترس شماست، در حالی که کتابهای NA عموما به قیمت مشخصی در گروه ها به فروش می رسند. بیشتر نشریات برای مطالعه با خرید به صورت آنلاین از نشانی www.na.org قابل دسترس است.

یک راهنما جهت,معرفی جلسات NA,مختص معتادان,۹۰ جلسه برای ۹۰ روز

برخی اصطلاحات مفید و کاربردی در NA 

 

معتاد : کلمه ای که ما با ان به خود اشاره می کنیم زیرا اعتیاد را به عنوان مشکل می شناسیم نه مصرف نوعی خاص از مواد را .

کتاب پایه : کتابی که حاوی ایده های اصلی ماست ، با عنوان معتادان گمنام .

جلسه بسته: جلسه ای که فقط مختص معتادان یا کسانی که فکر می کنند با مواد مخدر مشکل دارند، است.

گروه: اعضایی که یک یا چند جلسه به طور مرتب و زمان بندی شده را برگزار می کنند.(جزوه شماره ۲ تحت عنوان گروه را مطالعه کنید)

نیروی برتر: هر نیروی دوست داشتنی که به اعضاء در پاک ماندن و جستجوی بهبودی کمک می کند.

پمفلت ها: جزواتی جهت کسب اطلاعات راجع به NA.

تازه واردان: اعضا جدید NA.

جلسه باز: جلسه ای که از هر شخصی که شرکت می کند حتی افراد علاقه مند و غیر عضو، استقبال می کند.

لغزش: مصرف مجدد مواد برای مدت زمان کوتاه یا طولانی

مشارکت: در میان گذاشتن تجربه شخصی خود، در مورد اعتیاد و بهبودی.

راهنما: عضوی با تجربه که توسط دوازده قدم ما را راهنمایی و حمایت می کند. (جزوه شماره ۱۱ تحت عنوان راهنما و رهجو شدن را مطالعه کنید)

خدمتگزاران مورد اعتماد: اعضایی که پستهای خدماتی در NA دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا