انجمن معتادان گمنام UK

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, string given in /home2/nafarsi1/domains/nafarsiuk.org/public_html/wp-content/plugins/astra-addon/addons/blog-pro/classes/class-astra-ext-blog-pro-images-resizer.php on line 168
همایش ما بهبود پیدا می‌کنیم

همایش ما بهبود پیدا می‌کنیم

همایش ما بهبود پیدا می‌کنیم

همایش ما بهبود پیدا می‌کنیم

(۳۰ مهر الی ۲ آبان) آنتالیا-ترکیه

 

ONATAK-18 22-23-24 اکتبر ۲۰۲۱ آنتالیا 

https://www.simenahotels.com

آدرس: Camyuva 07990 کمر / آنتالیا

فرد تماس هتل: سلطان آیدوگدو شاهین

تماس با رزرو: سلطان آیدوگدو شاهین

تلفن: +۹۰۲۴۲۸۲۴ ۶۳ ۶۳ داخلی / داخلی: ۲۰۶۵

ایمیل: reservations@simenahotels.com

 

اتاق دو نفره / اتاق دو تخته: ۵۵۰ TL لیره ترکیه
اتاق یک نفره / اتاق یک نفره: ۴۰۰ TL لیره ترکیه
اتاق سه تخته / سه تخته: ۷۵۰٫TL لیره ترکیه
شامل همه هزینه ها می شود.

حضور روزانه بدون اقامت ۲۰۰ TL شامل هزینه می شود

۲۰۰ TL در روز ، همه شامل ، بدون محل اقامت

 

تلفن تماس با مخاطبین NA

آلمانی – Gürsu 009 0555357 32 02

ترکی – Rehan 009 0535717 30 13

انگلیسی – Hande 00353894961950

فارسی- جواد ۰۰۹۰۵۳۹۲۶۱۲۴۲۶

 

لطفاً NATAK 18 را به عنوان موضوع ایمیل های رزرو خود اضافه کنید.

نوشتن NATAK 18 در موضوع ایمیل های رزرو خود را فراموش نکنید.

 

انجمن معتادان گمنام na

ضرب‌المثلى است كه مى‌گويد: «سياست غريبه را آشنا مى‌كند» اما در جمع ما «اعتياد، غريبه را هم‌سان مى‌كند» با آن كه ممكن است داستان هر يك از ما با ديگرى تفاوت داشته باشد اما در نهايت همگى ما يك وجه مشترك داريم. اين بيمارى يا اختلال مشترك، اعتياد نام دارد. ما از دو چيز كه درساختار اعتياد واقعى به كار رفته است به خوبى مطلع هستیم: وسوسه و اجبار. وسوسه همان فكر ثابت و سمجى است كه بارها و بارها ما را به طرف موادمخدر مورد علاقه‌مان و يا مشابه آن مى‌كشد، تا بلكه همان حالت رخوت و خوشى را كه زمانى تجربه كرده‌ايم دوباره بدست آوريم.

اجبار: وقتى ما اين جريان را با يك سرنگ، يك دود، يك قرص و يا يك ليوان مشروب به حركت در مى‌آوريم، ديگر نمى‌توانيم به اراده خودمان جلوى آن را بگيريم. ما به خاطر حساسيّت جسمى‌مان به موادمخدر، كاملاً در چنگال يك قدرت نابود كننده ما ‌فوق خود گرفتاريم.

وقتى ما به آخر خط مى‌رسيم و درك مى‌كنيم كه چه با موادمخدر و چه بدون آن، نمى‌توانيم مانند يك انسان زندگى كنيم، همگى با يك مسئله بغرنج روبرو هستيم. آيا كار ديگرى مانده است كه انجام نداده باشيم؟ اين‌طور به نظر مى‌رسد كه دو راه بيشتر نباشد، ما يا مى‌توانيم از سریع‌ترین راه ممكن روانه عاقبت تلخ خود يعنى زندان، تيمارستان يا مرگ شويم و يا راه تازه‌اى براى زندگى پيدا كنيم. درگذشته، تعداد بسيار كمى از معتادان شانس پيدا كردن راه دوم را داشته‌اند، اما معتادان امروز خوشبخت‌تر هستند. براى اولين بار در تاريخ بشر راه ساده‌اى براى معتادان پيدا شده كه تأثير آن در زندگى بسيارى از آن ها به اثبا‌ت رسيده است و دردسترس همه قرار دارد. اين برنامه، يك برنامه روحانى ساده و غير مذهبى، به نام معتادان‌گمنام است.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا