انجمن معتادان گمنام UK

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, string given in /home2/nafarsi1/domains/nafarsiuk.org/public_html/wp-content/plugins/astra-addon/addons/blog-pro/classes/class-astra-ext-blog-pro-images-resizer.php on line 168
معتادان گمنام ، تشکیلاتی غیر انتفاعی ، بین المللی و انجمنی برخاسته از بطن اجتماع می باشد که با هدف بهبودی معتادان ، در ۱۰۸ کشور فعال است.

معتادان گمنام منبعی در خدمت اجتماع

معتادان گمنام منبعی در خدمت اجتماع

معتادان گمنام,منبعی,در خدمت اجتماع,عوارض اعتیاد,مشکل اعتیاد

معتادان گمنام ، تشکیلاتی غیر انتفاعی ، بین المللی و انجمنی برخاسته از بطن اجتماع می باشد که با هدف بهبودی معتادان ، در ۱۰۸ کشور فعال است. اعضای انجمن معتادان گمنام NA، چگونگی زندگی کردن بدون مواد مخدر را از یکدیگر یاد گرفته و از عوارض اعتیاد در زندگی شان بهبود می یابند. اگر در نظر دارید ، انجمن معتادان گمنام را به کسی که با مواد مخدر مشکل دارد ، توصیه ، کنید ممکن است سئوالاتی در مورد تشکیلات ما داشته باشید. این جزوه برای پاسخگوئی به چنین سئوالاتی ، طراحی شده است .

 

اعضای انجمن معتادان گمنام چه کسانی هستند؟

هر کسی که بخواهد مصرف مواد مخدر را قطع کند می تواند عضوی از انجمن معتادان گمنام باشد. عضویت محدود به مصرف ماده خاصی نمی باشد . کسانی که احساس می کنند با مواد مخدر چه نوع قانونی آن و چه غیر قانونی که البته شامل الکل هم می شود ، مشکل دارند خوش آمدند . تمرکز بهبودی در NA بر روی مشکل اعتیاد است نه یک ماده خاص .

معتادان گمنام,منبعی,در خدمت اجتماع,عوارض اعتیاد,مشکل اعتیاد

گمنامی

اصل اساسی گمنامی ، باعث می شود تا معتادان بدون ترس از ممانعت های اجتماعی و قانونی ، در جلسات شرکت کنند. این برای معتادی که قصد دارد برای اولین بار در جلسات شرکت کند، مسئله مهمی است . همچنین، گمنامی، فضای یکسانی و مساوات را در جلسات به وجود آورده و این اطمینان را ایجاد می کند که هیچ فرد یا شرایطی ، مهم تر از پیام بهبودی که در NA مشارکت گذاشته می شود . نیست .

معتادان گمنام,منبعی,در خدمت اجتماع,عوارض اعتیاد,مشکل اعتیاد

جلسات

روش اصلی بهبودی در NA باور این برنامه ، به ارزش درمانی کمک یک معتاد به معتاد دیگر است. اعضاء ، با حرف زدن درباره تجربیات و بهبودی شان از مصرف مواد مخدر ، در جلسات شرکت می کنند . جلسات NA ساختار غیر رسمی داشته و در مکانی که توسط گروه اجاره می شود ، برگزار می گردد و توسط اعضایی که به نوبت جلسه را باز و بسته می کنند ، رهبری می شود . هزینه جلسات NA و سایر خدمات ، به طور کامل از محل کمک های داوطلبانه اعضای معتاد و فروش نشریات بهبودی ، تامین می گردد . کمک های مالی از طرف کسانی که عضو نیستند ، مورد قبول نیست . اکثر جلسات NA، به طور مرتب و هفتگی ، در زمان و مکان معینی و معمولا در اماکن عمومی ، برگزار می شوند . اساسا ، دو نوع جلسه وجود دارد : جلساتی که برای عموم آزاد است ( جلسات باز ) و جلساتی که برای عموم آزاد نبوده و مختص معتادان است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا