انجمن معتادان گمنام UK

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, string given in /home2/nafarsi1/domains/nafarsiuk.org/public_html/wp-content/plugins/astra-addon/addons/blog-pro/classes/class-astra-ext-blog-pro-images-resizer.php on line 168
متکی به خود بودن در NA پول بی اهمیت نیست

متکی به خود بودن در NA پول بی اهمیت نیست

متکی به خود بودن در NA پول بی اهمیت نیست

متکی به خود بودن در NA پول بی اهمیت نیست

هر گروه NA می بایست…کاملا متکی به خود باشد و کمکی از خارج دریافت نکند.” – سنت هفتم داستانی در رابطه با روزهای اولیه معتادان گمنام هست که می گوید، روزی یکی از اعضاء اوليه داشت در سطل آشغالی که بیرون دفتر خدمات جهانی بود جستجو می کرد. وقتی از او پرسیدند که چه کار می کند، او گفت که دارد دنبال شیشه خالی نوشابه می گردد تا با برگرداندن آنها بتواند گرویی شان را از مغازه پس بگیرد و به اندازه کافی پول داشته باشد تا برای پاسخ به نامه عضوی در آلاسکا تمبر پستی خریداری کند.

متکی به خود بودن,NA,پول,اهمیت

به طور حتم همه کمیته های خدماتی NA با این واقعیت رو به رو شده اند که تلاش های فردی تک تک اعضاء اهمیتی فراوان دارد، اما تمایل به تنهایی قادر نیست که نامه ای را از کالیفرنیا به آلاسکا، از بروکسل به سنت پترزبورگ یا از تهران به دبی برساند. این داستان ۲ نوع از اعانه های که در سنت هفتم از آن صحبت شده را به تصویر می کشد. از یک طرف ما وقت و انرژی خود را اعانه می کنیم، مانند: حضور منظم در جلسات، شرکت فعالانه در خدمات و مشارکت با تازه واردان در هر زمان ممکن. امیدها و انگیزه های ما مهم هستند، اما مهم تر عمل کرد ما است. ما در راهنمای دیگران شدن و خدمات فعال می شویم. از خود بدون انتظار هیچ برگشتی، ایثار می کنیم. از طریق حمایت معتادان گمنام، شکر گزاری خود را عملا ثابت می کنیم تا به این باور خود که ” ما با بخشش آن چه که داریم، می توانیم آن را برای خود حفظ کنیم.” معنای عمیق تری بخشیم.

 

“امیدها و انگیزه های ما مهم هستند، اما مهم تر عمل کرد ما است.”

متکی به خود بودن,NA,پول,اهمیت
از طرف دیگر ما از پول خود اعانه می کنیم تا به پرداخت هزینه خدماتی که برای زنده نگه داشتن و رشد NA لازم است، کمک کرده باشیم. هر دو نوع این اعانه ها مهم هستند. در واقع، اکثر اعضاء وقت، انرژی و پول را اعانه می کنند. اما در این جزوه، اولویت و تمرکز ما بر روی کمک های مالی داوطلبانه است. گروه های ما در هر جلسه خود سبد، کلاه، سینی یا جعبه ای را به گردش در می آورند تا اعضاء کمک های مالی خود را در آن بریزند.۱ پولی که ما در سبد می اندازیم کمک می کند تا گروهها به کار خود ادامه دهند و فضای امن بهبودی را برای آن تازه وارد متزلزلی که بیرون درب جلسه مردد است که آیا وارد جلسه بشود یا نه، فراهم کنند.
Money Matters: Self-Support in NA 3

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا