انجمن معتادان گمنام UK

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, string given in /home2/nafarsi1/domains/nafarsiuk.org/public_html/wp-content/plugins/astra-addon/addons/blog-pro/classes/class-astra-ext-blog-pro-images-resizer.php on line 168
خدمت قوی ات میکند

خدمت قوی ات میکند

خدمت قوی ات میکند

خدمت قوی ات میکند,توانایی درک یک معتاد,مسئول پذیرایی معتادان گمنام,معتاد دست و پا چلفتی

داستان زندگی من یکی از آنهایی است که فقط چیزی شبیه رویاست. زمانی که برای اولین بار وارد برنامه بهبودی شدم، توانایی درک هیچ کس را نداشتم، همه چیز فقط پیرامون خودم بود، فقط من و من.

علاوه بر این درک نمی کردم خدمت کردن به چه معناست. خدمت چیزی است که دیگری باید انجام دهد. درست است؟

فکر می کردم برای خدمت کردن آماده نیستم و در بهبودی تازه کار هستم. حقیقت این است که خدمت من را برای انجام خیلی کارها آماده تر و برای انجام کارهایی که به آنها نیاز دارم تواناتر می کند.

بنابراین ابتدا به عنوان مسئول پذیرایی چای و قهوه جلسات و سپس درگیر باز کردن یک جلسه جدید شدم. بعد از آن به کمیته فرعی خطوط تلفنی پیوستم و سپس به عنوان نماینده خدمات عمومی همان گروه انتخاب شدم. همین حالا که این متن را می نویسم، به عنوان مسئول کمیته فرعی خطوط تلفنی مان در حال خدمت هستم.

هرگز فکر نمی کردم بتوانم مصرف مواد را قطع کنم، میل به مصرف را از دست بدهم و یک راه جدید برای زندگی پیدا کنم. چیزی که قطعاً می دانستم این بود که تا روز مرگم همین کار را تکرار خواهم کرد؛ مصرف مواد مخدر.

نمی توانم باور کنم این من هستم. عصبانی، خجالتی، دست و پا چلفتی، کسی که از مورد توجه قرار گرفتن متنفر است و نمی تواند رهبری کند. ولی امروز، چیزی که می دانم و درک میکنم این است که خدمت کردن درباره من نیست، درباره دیگران است. بنابراین من می توانم هر چیزی که نیاز دارم باشم. نعمت هایی که امروز دارم غیر قابل وصف هستند.

خدمت قویت میکند,توانایی درک یک معتاد,مسئول پذیرایی معتادان گمنام,معتاد دست و پا چلفتی

لیندی پی، کیپ تاون ، آفریقای جنوبی

مجله NAWAY ، جولای ۲۰۱۸

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا