انجمن معتادان گمنام UK

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, string given in /home2/nafarsi1/domains/nafarsiuk.org/public_html/wp-content/plugins/astra-addon/addons/blog-pro/classes/class-astra-ext-blog-pro-images-resizer.php on line 168
جرقه ی بهبودی

جرقه ی بهبودی

جرقه ی بهبودی

جرقه ی بهبودی,بازگشت به اعتیاد,جایگزین مواد,درد بیماری اعتیاد,اراده ی قطع مصرف

دوازده سال از بهترین سالهای زندگی ام را با اعتیاد فعال گذراندم و حاصلی جز آشفتگی و ورشکستگی روحی، روانی و از دست دادن تمامی اندوخته هایم، به دست نیاوردم .

تلاش های من برای قطع مصرف نه تنها موفق نبود ، بلکه هر بار پس از قطع مصرف ، مجددا به مصرف روی می آوردم و با هر بار بازگشت به اعتیاد ، مصرف من چندین برابر قبل می شد.

هر گاه که قطع مصرف می کردم ، فقط نوع موادم تغییر می کرد ، مثلا قرص های ترک اعتیاد مصرف می کردم ، که خود این قرص ها ، وابستگی در من بوجود می آورد و در نهایت ، دوباره به مصرف مواد برمی گشتم و همزمان قرص هم مصرف می کردم ،  و باعث می شد تا اعتیاد من چند برابر بیشتر شود .

چند باری هم سعی کردم تا الکل را جایگزین مواد مصرفی ام کنم ، غافل از این بودم ، که الکل هم یک نوع ماده ی مخدر است . بارها از اینکه نمی توانستم قطع مصرف کنم ، خودم را سرزنش می کردم و به خودم می گفتم : هیچ اراده ی نداری تا بتوانی از این منجلاب ، خودت را رها سازی !

کاملا افسرده و ناامید و منزوی شده بودم و دیگر توانی برای کار کردن هم نداشتم، پر از ترس و نگرانی بودم و فرزندانم مرا دوست نداشتند و اطرافیانم نیز ، مرا طرد کرده بودند.

همسرم خیلی تلاش کرد که به من کمک کند، اما من بیماریم را انکار می کردم، مادرم همیشه دعا می کرد که دیگر مصرف نکنم و من مصرفم را توجیه می کردم.

برادرم نیز داری اعتیاد فعال بود و مرا به بی اراده بودن متهم می کرد ، تا مصرف خود را توجیه کند ، مادرم همیشه گریه  و دعا می کرد تا ما بتوانیم از اعتیاد فعال نجات پیدا کنیم .

در اواخر دوران مصرف تنها و منزوی کنج اتاقی بودم و از درد بیماری اعتیاد ، گریه می کردم،  تا اینکه توسط یکی از هم مصرفی هایم که قطع مصرف کرده بود ، پیام NA را دریافت کردم و با بی اعتمادی کامل ، وارد جلسات معتادان گمنام شدم ، و لی در همان روزهای اول ورودم ، جرقه ی بهبودی در وجودم زده شد و تبدیل به عضوی فعال ، قابل قبول و پرتلاش NA شدم و در مسیر بهبودی قرار گرفتم. جرقه ی بهبودی,بازگشت به اعتیاد,جایگزین مواد,درد بیماری اعتیاد,اراده ی قطع مصرف

در ایالت ما ، جلسات بهبودی بصورت منظم هر شب برگزار می شود  ، در جلسات ما سکوت خوبی برقرار است و گمنامی افراد به خوبی رعایت می شود.

یکدیگر را دوست می داریم و به هم احترام می گذاریم ، جاذبه ی جلسات و گروه های ما  ، باعث شده اعضای تازه وارد زیادی را به NA جذب کنیم و خبر خوب این است که ؛ بالاخره برادرم هم از اعتیاد فعال رهایی یافت و وارد برنامه ی معتادان گمنام شد و دعاهای مادرم بلاخره نتیجه داد و برادرم هم پیام NA را دریافت کرد.

در حال حاضر زندگی خوبی دارم، کار می کنم و همسر و فرزندانم را دوست دارم و آرامش در زندگی من برقرار شده است ، از خداوند بهترین های زندگی  را ، برای همدردانم آرزومند هستم .

جرقه ی بهبودی,بازگشت به اعتیاد,جایگزین مواد,درد بیماری اعتیاد,اراده ی قطع مصرف

نویسنده : (گمنام)

جرقه ی بهبودی,بازگشت به اعتیاد,جایگزین مواد,درد بیماری اعتیاد,اراده ی قطع مصرف

منبع : مجله صدای بهبودی معتادان گمنام

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا