انجمن معتادان گمنام UK

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, string given in /home2/nafarsi1/domains/nafarsiuk.org/public_html/wp-content/plugins/astra-addon/addons/blog-pro/classes/class-astra-ext-blog-pro-images-resizer.php on line 168
تجربه خدماتی من در کنفرانس خدمات جهانی ۲۰۱۶

تجربه خدماتی من در کنفرانس خدمات جهانی ۲۰۱۶

تجربه خدماتی من در کنفرانس خدمات جهانی ۲۰۱۶

تجربه خدماتی من در کنفرانس خدمات جهانی ۲۰۱۶

تجربه خدماتی من,تجارب سفر بهبودی,تاریخچه معتادان گمنام,منافع مشترک,فرآیند بهبودی من

زمانی که برای اولین بار وارد NA شدم، هرگز به خدمت کردن در انجمن مان فکر نمی کردم. تنها نگرانی ام این بود که چگونه پاک شده و دوباره به جامعه وصل شوم. به سختی باور داشتم که “منافع مشترک” و “خدمت ایثارگرانه”  بصورت مستقیم به فرآیند بهبودی من کمک خواهد کرد. در آن هنگام، وقتیکه بر اثر دیدن دیگر همدردان در حال بهبودی از بیماری اعتیاد، خود را خوشنود یافتم، شروع به این باور کردم که معجزات بطور حتم به وقوع خواهد پیوست.

شرکت در کنفرانس خدمات جهانی (WSC) 2016 یکی از بزرگترین تجارب سفر بهبودی ام بود. همانند رویایی که به حقیقت می پیوندد. هنگامی که درگیر خدمات NA شدم، گاهاً می شنیدم که اعضای قدیمی در باره WSC صحبت می کنند، از این رو شروع کردم به رویاپردازی در مورد بازدید از دفتر خدمات جهانی (WSO) و قسمتی از WSC بودن.

ما ( رابط و علی البدل رابط شورای منطقه) یک تور سفر برای شرکت در WSO داشتیم، بخش های مختلفی را دیدیم؛ آرشيو های NA و اتاق ترجمه. نشریات ترجمه شده NA به زبان مانیپوری که در WSO وجود داشت برایم یادآور مجموعه تلاش هایی بود که در جهت ترجمه نشریات مان به زبان بومی محلی مانیپور انجام گرفته بود.

غوطه ور در ویدئویی درحال ارائه از تاریخچه NA در خلال کنفرانس بودم: چگونه انجمن ما در سرتاسر دنیا، رشد، بقا و توسعه یافته است. مسائل اجتماعی همزمان در دنیا را فراموش کرده بودم و احساس می کردم که ما – شرکت کنندگان در کنفرانس خدمات جهانی ۲۰۱۶ – گردهم آمده ایم تا صلح، عشق و امید را حاصل کرده و به معتادانی که در تمام دنیا از بیماری اعتیادشان در عذابند، ارائه دهیم.

جلسه WSC

در انتهای شب جلسه WSC، این فرصت در اختیار من قرار گرفت تا در انتهای جلسه سخنرانی، در کنار اعضای دیگری از سرتاسر دنیا، از تجربه ام مشارکت کنم. دستپاچه بودم و نزدیک بود مضطرب شوم، امیدوار بودم وقتی نوبتم می شود بتوانم مدت زیادی مشارکت کنم.

زمانیکه مشارکتم به اتمام رسید، واقعاً احساس نارضایتی می کردم، اما کسانی که در اتاق بودند مرا در آغوش گرفتند و گفتند که از تو بابت آنچه که گفتی قدردانی می کنیم.

حالا، من اشتیاق شدیدی نسبت به خدمت در NA دارم و اعتقاد دارم که دفتر خدمات جهانی ما در واقع یک “دفتر زندگی” است. عمیقاً جهت همکاری هر چه بیشتر در انجمن و جامعه الهام گرفته ام.

احساس می کنم گویی جامعه ای جدید و فرهنگ جدیدی را یافته ام که بواسطه آن می توانم یاد گرفته و رشد کنم. این نوع بیداری، نتیجه خدمتم به NA است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا