انجمن معتادان گمنام UK

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, string given in /home2/nafarsi1/domains/nafarsiuk.org/public_html/wp-content/plugins/astra-addon/addons/blog-pro/classes/class-astra-ext-blog-pro-images-resizer.php on line 168
برآورد عضویت در معتادان گمنام ۲۰۱۵

برآورد عضویت در معتادان گمنام ۲۰۱۵

برآورد عضویت در معتادان گمنام ۲۰۱۵

برآورد عضویت در معتادان گمنام ۲۰۱۵

از سال ۱۳۸۶ در همایش های جهانی NA ، خدمات جهانی NA اقدام به نشر و توزیع آمارهای گرافیکی کرده است. در سال ۱۳۹۴ پرسش نامه آمار در همایش جهانی در ریودوژانیرو – برزیل منتشر گردید.

بعلاوه اینکه این پرسش نامه از طریق پست، فاکس و آنلاین در دسترس اعضا قرار گرفت. این پرسش نامه به مدت شش ماه در اختیار اعضا بود و ما بازخورد خوبی دریافت کردیم.

تعداد پاسخ های دریافتی ۲۲۸۰۳ عدد بود. ما از این داده ها جهت تهیه اطلاعات درباره انجمن، تقویت روابط عمومی و پی بردن به اینکه چگونه و کجا می توانیم بهتر پیام رسانی کنیم، استفاده می نمائیم .

عضویت در NA انجمن NA متشکل است از افرادی با نژادها، فرهنگ ها، گروههای سنی، حرفه ها و گذشته های متفاوت. برآورد عضویت,معتادان گمنام ۲۰۱۵,عضویت در NA,میانگین سن اعضا NA

تنها لازمه عضویت در NA تمایل به قطع مصرف مواد مخدر است. تصمیم در مورد عضویت در انجمن NA به عهده خود شخص است.

حق عضویت و شهریه ای برای عضو شدن وجود ندارد. ما از طریق کمکهای داوطلبانه اعضا و فروش نشریات بهبودی، خود کفا هستیم.

انجمن NA سازمانی جامعه مدار است که حدود ۶۷ هزار جلسه هفتگی در ۱۳۹ کشور برگزار می کند.

سن و سال براساس اطلاعات آماری، میانگین سن اعضا NA حدود ۴۸ سال است.

برآورد عضویت در معتادان گمنام 2015

میانگین سن اعضا NA

تاثیر شرکت در اولین جلسه NA آمار سال ۱۳۹۴ نشان می دهد که اعضا تاثیر اولین حضورشان را در جلسه NA بسیار مهم ارزیابی کرده اند. برآورد عضویت,معتادان گمنام ۲۰۱۵,عضویت در NA,میانگین سن اعضا NA

ما هم چنین از شرکت کنندگان در آمار درباره دلیل باقی ماندن در NA را سئوال کردیم، که ۸۵٪ گفتند هم ذات پنداری مولفه کلیدی جهت ادامه حضورشان بوده است.

از آنجا که تعداد اعضا شرکت کننده و فورمت جلسات NA بسیار متنوع است، ما به مردم پیشنهاد می کنیم چند جلسه مختلف را امتحان کنند تا به این هم ذات پنداری و همدلی حیاتی دست یابند.

در طرح گرافیکی زیر بیشترین تاثیر جهت شرکت در جلسات NA را مراکز درمانی و نهادهای مشاوره داشته اند.

NA به بسیاری از اعضا هنگام درمان یا مشاوره معرفی شده است. جزوه شماره ۲۹ بنام ” یک راهنما جهت معرفی جلسات NA ” نحوه برگزاری جلسات را که ممکن است برای کسانی که برای اولین بار در جلسه شرکت کرده اند یا تازه بهبودی را شروع کرده اند نا آشنا باشد را به بهترین شکل توضیح می دهد و می تواند برای تازه واردان مفید باشد. ما اجازه دادن پاسخ های بسیاری را دادیم و فقط هفت اولویت اول را در این جزوه درج نمودیم.

برآورد عضویت در معتادان گمنام 2015

 

برای اطلاع دقیق از امار جهانی برگه براورد عضویت را از مسئول نشریات گروه ها دریافت نمایید .

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا