انجمن معتادان گمنام UK

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, string given in /home2/nafarsi1/domains/nafarsiuk.org/public_html/wp-content/plugins/astra-addon/addons/blog-pro/classes/class-astra-ext-blog-pro-images-resizer.php on line 168
افراد با تجربه کنارم هستند

افراد با تجربه کنارم هستند

افراد با تجربه کنارم هستند

افراد با تجربه کنارم هستند,اسیر و بنده اعتیاد,عامل اعتیاد,دلیل اعتیاد,آتش اعتیاد

همیشه در افکارم به این موضوع فکر می کنم که ؛ ای کاش امکان داشت ، تا یک انسان بتواند ، دو بار زندگی را تجربه کند، یک بار در زندگی تجربه کسب کند و یک بار دیگر بتواند از آن استفاده کند و اکنون ما اعضای معتادان گمنام ، چقدر خوشبخت هستیم که خداوند این شانس را به ما هدیه نموده است.

بواسطه بیماری اعتیاد و مصرف مواد مخدر ، من که یک پایم توی گور بود و پای دیگر بیرون گور، پس از پیوستن به معتادان گمنام و کمک خداوند، موفق شدم زندگی تازه ای پیدا کنم و از تجربیات گذشته ام استفاده نمایم.

۳۵ سال سن دارم ، ولی در واقع از ۴ سال قبل زندگی واقعی و معنوی من شروع شده است، هر وقت به گذشته و دوران کودکی و نوجوانی ام فکر می کنم ،خودم را در قالب بچه ای پر از ترس و اضطراب و دلهره و هزاران سوالات ناتمام در ذهنم می بینم.

در دوران نوجوانی یکی از ورزشکاران مطرح ایالتمان بودم ، ولی در درونم احساس تنهایی، خلاء و پوچی می کردم ، تا اینکه توسط همسرم با موادمخدر آشنا شدم.

توسط مواد مخدر ، احساس خلاء و تنهایی ام ، بصورت موقت از بین رفت ، بیماری اعتیاد در من ، بسیار پیشرونده بود و شب و روزم را فقط با موادمخدر سپری می کردم.

هیچ وقت فکر نمی کردم که روزی اسیر و بنده اعتیاد بشوم و همیشه به دنبال یک مقصر می گشتم ، تا مصرفم را توجیه نمایم، پدر و مادرم و دوری از فرزندانم را عامل اعتیادم می دانستم.

جدایی از همسرم و دوری از فرزندان ، عاملی شد که اعتیاد را به صورت آشکار ادامه دهم و دلیل اعتیادم  را هم ، تنهایی ام عنوان می کردم.

با ادامه مصرف بیشتر منزوی شدم ، هر شب تا صبح اشک می ریختم و گریه می کردم و به مصرف مواد مخدر ادامه می دادم ، تنها همدم من دفتر خاطراتم بود که دردهایم را در آن می نوشتم و کارم شده بود ، اشک ریختن و نوشتن و گلایه کردن از خداوند.

هنوز آثار اشک هایم روی دفتر خاطراتم موجود هست، هرشب از خداوند درخواست مرگم را می کردم، باور کنید ، مرگم را به آتش اعتیاد ترجیح می دادم ، چندبار اقدام به قطع مصرف کردم ، ولی تمامی تلاش هایم بی نتیجه بود  ، به درگاه خداوند دعا می کردم و از او کمک می خواستم که مرا از این زندگی نکبت بار نجات دهد.

تا اینکه خداوند دست مرا گرفت ، یک روز که خسته از مصرف مواد بودم به خانه یکی از بستگانم که عضو NA بود رفتم و او مرا با خود به یک جلسه برد و از آن روز به بعد ، من دیگر هیچ نوع ماده مخدری مصرف نکردم. افراد با تجربه کنارم هستند,اسیر و بنده اعتیاد,عامل اعتیاد,دلیل اعتیاد,آتش اعتیاد

در دوران پاکی نیز تصمیم های اشتباهی گرفتم که با درد تاوان آن را پرداختم، یکی از آن اشتباهات ام ، ازدواج مجددم بود که بدون مشورت این کار را انجام دادم و نتیجه آن یک شکست دیگر بود.

این ازدواج یک سال بیشتر طول نکشید و تمام تلاش هایم برای حفظ آن بی نتیجه ماند، اما امروز با تمام سختی ها و مشکلات ، یک زندگی ساده ، توام با آرامش و پر از عشق را شروع کرده ام و با پسرم زندگی می کنم .

من امروز مسئولیت زندگی و بهبودیم را به تنهایی به دوش می کشم و به مصرف مجدد ، هم فکر نمی کنم ، بسیاری از روزها با برخی از مشکلات روبرو می شوم ، خسته می شوم ، ولی ترسی ندارم چون ؛ افراد با تجربه کنارم هستند و آنها کسی نیستد به جز دوستان بهبودی ، راهنما و معتادان گمنام ، به خاطر تمامی الطافی که خداوند به من عنایت کرده است ، از او سپاسگزارم ، در پایان می خواهم بگویم که یک روز پاک ، یک روز موفق است و مهم نیست که آن روز چقدر خوب یا چقدر سخت گذشته باشد .

افراد با تجربه کنارم هستند,اسیر و بنده اعتیاد,عامل اعتیاد,دلیل اعتیاد,آتش اعتیاد

منبع : مجله الکترونیک NATODAY

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا