انجمن معتادان گمنام UK

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, string given in /home2/nafarsi1/domains/nafarsiuk.org/public_html/wp-content/plugins/astra-addon/addons/blog-pro/classes/class-astra-ext-blog-pro-images-resizer.php on line 168
آخر خط و یاس و انزوا 

آخر خط و یاس و انزوا 

آخر خط و یاس و انزوا 

آخر خط و یاس و انزوا

خداوند را شاکرم که امروز پاکم و سپاسگزار هستم که مرا با انجمن معتادان گمنام آشنا کرد ، من دارای  ۱۷سال و ۹ ماه پاکی هستم ، و این فقط به لطف خداوند بزرگ بوده است .

کمی از از دوران کودکی ام مشارکت کنم ، ما ۶ فرزند ( ۴ برادر و ۲ خواهر ) بودیم  و خانواده ای ، کاملا آشفته و از هم پاشیده داشتیم و همه ما درگیر اعتیاد شدیم ، پدرم از مادرم جدا شد و ازدواج مجدد کرد و ما را رها کرد ، دقیقا در زمانی که ما کودک بودیم .

من از دوران کودکی با زندگی سخت و دردهای زیادی بزرگ شدم ،خواهرم در سن ۳۵ سالگی بر اثر سوء مصرف مواد مخدر از دنیا رفت ،از ۴ برادر دیگر من ، ۳ نفرشان قطع مصرف کردند و در برنامه هستند ، برادر چهارم من هنوز در حال مصرف و در عذاب است، انشالله خداوند ایشان را به جمع ما اضافه کند .

پدرم مرا نزد خود و همسرش جدیدش برد و در سن ۱۶سالگی در حالی که هیچ چیزی از زندگی و زندگی کردن نمی دانستم ، مرا مجبور به ازدواج کردند ، من هم بخاطر اینکه آزاد و رها شوم قبول کردم . پاک ماندن با رعایت اصول ساده NA,معتاد درگیر اعتیاد,سوء مصرف مواد,آخر خط معتاد,یاس و انزوای اعتیاد

پس ازمدتی بعد از ازدواج ام ، من از خانه پدرم رفتم ، نزد خانواده همسرم رفتم و در آنجا زندگی می کردم ، من صاحب ۲ فرزند پسر شدم ، الان فرزندانم بزرگ شده و ازدواج نموده اند و اکنون من دارای ۴ نوه می باشم .

در سن ۲۳سالگی من ، فرزندانم بین ۶ تا ۷ سال سن داشتند ، که همسرم بر اثر تهیه و فروش مواد مخدر به زندان افتاد و متاسفانه خانواده شوهرم همه مصرف کننده بودند ، یک روز خواهر شوهرم که درحال مصرف بود ، به من مواد مخدر تعارف کرد.

می خواستم ببینم چه هست ، برای اولین بار مصرف کردم ، انگار چیزی گم کرده بودم و پیدایش کردم ، حس کردم در ابرها پرواز می کنم و تسکینی بود بر روی دردهای من ، نه چیزی می‌شنیدم و نه چیزی می دیدم ، انگار در فضا بودم . (حس کاذب لذت طلبی)

پس از مدتی کم کم آشفته شدم و بخاطر اینکه نیاز به پول داشتم شروع به فروش مواد مخدر کردم ، تا اینکه به زندان افتادم ،من بخاطر تهیه ومصرف مواد ؛ اعمال خلافی مانند :  دزدی ؛ کلاه برداری و … می کردم ، دیگر در اجتماع و خانواده جایگاهی نداشتم و آنهایی که مرا می شناختند به من بی احترامی می کردند ، به آخر خط و یاس و انزوا و آشفتگی رسیده بودم .

بیماری اعتیاد مرا مجبور به کارهایی کرد که من دوست نداشتم ، انجام بدهم، ۵ یا ۶ بار قطع مصرف کردم و نمی دانم چرا و چطور می شد که دوباره مصرف می کردم ، ۱۵سال از عمرم را در بدترین شرایط از دست دادم ، با اینکه من فروشنده مواد مخدر بودم و همیشه دست و بالم پر بود از مواد مخدر ، ولی خیلی دوست داشتم در حالت ترک باقی بمانم ، اواخر مصرفم لاغر ضعیف و سیاه شده بودم ، من بخاطر مصرف قرص و تزریق ، ناقص و معیوب شدم و حتی نمی توانستم ، دو دستم را تکان بدهم ، تا اینکه برادرم با دوستش مرا برای معالجه بردند ، من عاشق مواد مخدر بودم و فکر می کردم حتی یک لحظه هم نمی توانم بدون مواد زندگی کنم ، خدا را شکر امروز ۱۷سال پاکی دارم و این چیزی نیست جزع لطف خداوند بزرگ ، که مرا به NA راهنمائی کرد . پاک ماندن با رعایت اصول ساده NA,معتاد درگیر اعتیاد,سوء مصرف مواد,آخر خط معتاد,یاس و انزوای اعتیاد

من با یاس و نا امیدی به NA آمدم ، شما اعضای انجمن معتادان گمنام ، مانند یک محصل ابتدائی که حروف الفبا را یاد می دهند به من کمک کردید،  چه کارهای انجام بدهم، تا بین شما ، پاک باقی بمانم .

خداوند من و همه اعضای NA را دوست دارد و ما را با انجمن معتادان گمنام آشنا کرد ،خدا را شکر ، ما راه حلی برای بهبودی و زندگی بدون مصرف مواد مخدر پیدا کرده ایم .

انجمن ؛ جلسات ؛ راهنما و قدمهای ۱۲گانه و مشارکت کردن راه و روش درست زندگی کردن است ، مشکل اصلی ما افکار ما است ، من زمان مصرف از خداوند دور شده بودم ، ولی اکنون حتی یک دقیقه کلمه خداوند از سر زبان من نمی افتد ، خدا را شکر بابت این همه تغییر و کمک ، من یک ازدواج مجدد کردم ، با یک معتاد درحال بهبودی که پاک بود ، حدود ۲۰سال با هم زندگی کردیم و دارای ۳ فرزند دیگر شدم ، من بار دار بودم که شوهرم لغزش کرد، فکر کنید یک زن بار دار و با یک همسر مصرف کننده، در آن شرایط سخت زندگی کردم و پاک ماندم .

همسرم ۱۰سال در حال مصرف و در عذاب بود ،خیلی برای او دعا کردم و امیدوار بودم ، دوباره پاک شود و او  اکنون ۱۸ماه پاک است ، در آخر ؛ این پیام را به شما می دهم ، هر معتادی ، اگر بخواهد با رعایت اصول ساده NA با تمام مشکلاتی که دارد می تواند پاک بماند ، ما راه حلی برای زندگی و بهبودی ، بدون مصرف مواد مخدر پیدا کرده ایم . (انجمن معتادان گمنام) .

من ؛ همه ی شما را دوست دارم ، و از شما سپاسگزارم .آخرخط و یاس و انزوا 

پاک ماندن با رعایت اصول ساده NA,معتاد درگیر اعتیاد,سوء مصرف مواد,آخر خط معتاد,یاس و انزوای اعتیاد

نویسنده (لویزا ، از کشور فلسطین)

پاک ماندن با رعایت اصول ساده NA,معتاد درگیر اعتیاد,سوء مصرف مواد,آخر خط معتاد,یاس و انزوای اعتیاد

منبع : مجله راه na

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا